crystal liusteemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)

劉亦菲 每一次我對你打完飛機 打 飛機 打到唔小心射咗精 之後 我就好似一個 泄咗氣嘅皮球似的 成個人變得 極度冇彈性 由原本一個剛體變成一pat泥咁樣 成身冇曬不銹鋼 鋼鐵 嗰一種彈性 反應能力 變得極差 甚至有時候可能成個人冇曬反應 基本上就係一個休克嘅狀態 就算揾人拍 自己塊面 希望令到自己回過神來 清醒返 有返意識 但係好多時 都係拍極都唔醒 好似 個泄咗氣嘅皮球咁樣 畀人哋掟咗落地 下都唔識得彈返起身 冇曬反應 唔識反應 甚至連反射動作都唔識得做
劉亦菲 男人射精前後真係完全係 兩種 截然不同 嘅 生理狀態 喺我 射精 之前 我就好似超級撒亞人咁樣 可以 將女人 按在地板上磨擦 在性交過程當中 完全係 處於優勢狀態嘅一方 但係射咗 精之後 成個 性交嘅形勢 就徹底互換 我變成 係躺平在 地板上 被女人按在地上磨擦 肉隨砧板上 任人魚肉 嘅一方 佢呢一個時候 我真係好想擁有第二發子彈 咁樣 我就唔需要 再咁樣就 侮辱 再受埋 呢一啲 咁樣咁無謂嘅侮辱 每一次我射咗精之後 我都會好後悔 後悔自己當初點解唔再堅持多一會兒 把女方案在地板上再磨擦多一會兒 再侮辱多女方一會兒 咁樣 就算我而家 已經冇曬力 畀女方 調返轉頭按在地板上磨擦 咁樣 起碼我個心都會舒服啲 我個心都會好過啲 因為 就算我依家喺度畀你侮辱緊都好 起碼我曾經 係一段好長嘅時間之內 都喺度侮辱緊你 就算 今日依家畀你報到仇 畀你按在地板上磨擦 搞到我成個人 好想反抗但係 因為成身冇曬力所以 彈動 不得都好 但係因為我 曾經 侮辱 過你 仲要係 一段非常之長嘅時間 所以依家畀你咁樣玩返轉頭 我都起碼 覺得 出得嚟行遲早要還 無怨無悔 死得瞑目 預咗有今日 因為 射完精嘅男人 就好似 一個喺戰場上打光曬所有子彈嘅戰士 只係剩返 落下 任人魚肉嘅下場 咁樣 已經冇能力再侮辱女人了 至少 喺身體層面上 除咗講粗口之外 淨係 剩返 喺口語層面上 喺呢一個時候 面對來自女人嘅任何侮辱 除咗 死淨把口 淨係識 用粗口應對 嚟回應返 嚟自女人嘅侮辱 之外 只能到眼白白 乜都做唔到 好似條死魚 擱淺咗喺沙灘上 咁樣 睇住女人 點樣玩弄自己 甚至連反抗都冇能力 掙扎都冇力氣 淨係識得向女人跪地求饒 真係慘
自由貿易對雙方都係有利 嘅 保護主義 對雙方 都係有害 嘅 呢一句說話 乍看之下 表面上好似完全冇錯咁樣 但係實際上係錯撚到離譜 點解我會咁樣講呢 因為 亞當史密斯嘅國富論 淨係考慮到 貿易時候會為兩個國家 帶嚟效率上嘅提升 但係完全冇考慮到 一旦貿易發生 並且形成長期趨勢 就會令到兩個國家互相之間產生 一定程度嘅依存度 令到呢兩個國家之間 產生咗 依賴性 最終令到兩個國家各自嘅經濟去中心化程度 都有所下降
後現代奧地利派經濟學 之父 費他楊秉熾一次過屌柒 正義論嘅作者 約翰羅爾斯 國富論嘅作者 亞當史密斯 進化論嘅作者達爾文 呢幾個人
我話達爾文錯 嘅原因唔係在於佢嘅進化論完全錯誤 甚至我會話佢嘅進化論 係一個最完美嘅理論 基本上佢講嘅嘢 完全 符合 邏輯 亦都可以話係 事實嘅全部 但係達爾文進化論 最大嘅問題係佢冇 喺科學上 界定清楚 究竟乜嘢為之 最聰明 最強嘅生物 乜嘢又為之最適應變化嘅 生物 為呢兩樣 喺科學上作出 好嚴格嘅定義 而我嘅費他楊秉熾經濟學 係將呢兩樣嘢定義得好清楚 就係 最聰明 最強嘅生物 即係效率最高嘅新聞 即係 再簡單啲講 就係 能夠利用到 嘅能量焦耳 去到最高嘅生物 而調返轉頭 去講 最適應變化嘅 生物 就係 最去中心化 物種數量最多 基因最defenciate 嚟嘅生物
至於 乜嘢為之物種數量最多 乜嘢有 會counted as 獨立嘅 一個 個體 我會咁樣講 就係能夠 獨自生存 不能夠 被再分割下去 再分割下去就會死亡嘅 生物 同埋 具有獨立繁殖能力嘅 個體 又或者一對 所以 大部分哺乳類動物 有雌雄性別嘅動物 都係以兩個 個體 即係一pair動物 一個雄性一個雌性 counted as一個個體 至於 具有群居特性 嘅昆蟲 好似蜜蜂 螞蟻 呢一啲 喺成個族群 裏邊 係有 蜜蜂后 螞蟻 后 嘅 生物 就會將成個 蜂后群 蟻后群 counted as一個個體 至於好似蚯蚓呢一啲 具有無性繁殖 而且能夠 畀人斬開一半之後 每一段再獨立成長為一條新嘅蚯蚓嘅 生物 我就會將一條蚯蚓counted as一個個體
只有咁樣 將所有嘅嘢 定義清楚曬之後 進化論先至有被繼續研究落去嘅價值
如果說 文化大革命 同埋 大躍進 之後 所造成嘅大饑荒 係中國大陸 近代史上 中國大陸人 所犯過最嚴重嘅錯誤 不過其實我認為 喺1949年之後 畀中國共產黨取得中國大陸嘅政權 先至係 喺中國大陸近代史上 中國 大陸人 犯過最嚴重嘅錯誤 嘅話 提出 暗能量同埋暗物質假說 去解釋 宇宙 喺引力嘅作用之下仍然 加速緊膨脹 同埋 銀河系外圍物質 圍繞黑洞 旋轉速度過快嘅問題就係近代科學 史上 科學家所犯過最嚴重嘅錯誤 我希望 透過 我呢一個 時空磨擦係數理論 同埋黑洞 係會 好似唱片機 CD walkman機 旋轉起整張唱片 咁樣 旋轉起成個銀河系嘅時空 嘅呢一個理論 唔單止可以幫到咁多位科學家解答 現在 宇宙學界 天文學界嘅兩大疑團 仲可以令到咁多位 明記住奧卡姆 剃刀原則 唔好 再犯 好似 類似 暗能量暗物質假說 以太假說 火星退行假說 相同嘅錯誤 我希望大家明白 越簡單嘅理論 就越可能接近真理 如果沒有必要 切勿徒添實體 同埋 要有一顆 時常準備打破 固有認知嘅心 勇於質疑 以往 所有嘅假設 被 好多人 默認 咗 認為已經係牢不可破一成不變嘅真理 如果大家真係做到咁樣嘅話 唔單止 可以 慳 返好多 原本浪費咗喺好多無謂研究地方上邊嘅 科學研究經費 仲可以令到人類 嘅科學進步科技突破 呈現一個 指數式嘅增長 只要將每一筆錢 每一 筆科學研究經費 都 精準備投放在 科學研究嘅刀口上 就一定可以 加速人類嘅 科學進步速度

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61184.91
ETH 2402.84
USDT 1.00
SBD 2.64