crystal ansteemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)

有人話 鐵甲奇俠 東尼史塔克 就係一個典型被知識拖累嘅人 我想講 我都係 一個典型被知識拖累嘅人 有人話能力越大責任越大 我想講 雖然我嘅能力好大 責任亦都好大 但係可能 我嘅精神 承受折磨能力 跟唔上我擁有嘅能力 或者應該咁樣講 因為我嘅遭遇 令到我本來 好強大 嘅 抗逆能力 比任何人都要強 上百倍嘅精神承受折磨能力 一早已經耗盡 一早就已經要 跳樓自殺 呢幾年嚟唔單止 我要 居住喺一個長期飽受噪音問題困擾嘅居住環境裏邊 因為錢嘅問題 因為 我阿媽耳殘嘅問題 所以佢從來都唔覺得 呢一啲噪音問題 對我嚟講 所造成的困擾 有幾大 佢始終都唔明白 呢一啲 噪音 對於我嚟講做成幾大嘅困擾 唔單止每一日 要聽到 隔離地盤嘅 拆樓聲 打樁聲 灌水泥聲 焊接聲 以及就嚟完工 嗰一陣子嘅 裝修聲 以及經常 出現警鐘誤鳴嘅警鐘聲 仲要承受 樓上以及隔離鄰舍左右 經常因為有住戶要搬出搬入有新住戶入夥 單位重新裝修 嘅裝修聲 鑽嘢聲 揼嘢聲 真係好撚煩 仲 間唔中要承受樓上 嘅剁肉餅聲 簡單啲嚟講 就係由朝到晚 由一至六 有時甚至連埋星期日 都要食噪音放題 成件事真係好撚煩 個人真係好受困擾 簡直人都癲 唔黐線都會變咗痴線正常人都會變咗精神病
因為從來沒有所謂嘅進化 達爾文喺佢嘅進化論所講嘅進化 其實只不過係 物種隨著時間推移一次又一次嘅 淘汰行為 所以只有物種 內部嘅去中心化程度足夠高 物種嘅數量足夠高 物種嘅 基因多樣性足夠高 先至能夠捱到 捱過 在歷史演變中 在氣候變遷中 在大自然環境改變當中 在各種自然災害 包括殞石撞地球 等等 各種 大淘汰 大篩選 大 篩 查 唔會 因為 咁容易 一次嘅自然災害就一鑊熟 所以達爾文 喺佢進化論當中 嘅名言金句 當中嘅後玩具所講嘅 最適應變化嘅物種其實就係指 去中心化程度最高嘅物種 因為根據香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own 去中心化程度 相對於效率嚟講 係凌駕性嘅 但係亦都唔係好似達爾文進化論當中嗰一句名言金句當中 講撚到咁撚樣 話效率 話最強最聰明 呢一啲factor 係 完撚全唔重要 完全唔會影響 一個物種存沒嘅機率 所以點解西方嘅一人一票民主制度 以及所謂嘅人權其實全撚部都係錯曬嘅 因為 開嚟見購佢呢一套政治制度 普世價值 腳底層邏輯 底層科學 都係錯嘅就好似 用中國共產黨嘅術語 去講 下層建築如果係錯嘅 上層建築就唔可能係啱 民主同埋人權 嘅真正意義係在於去中心化 而唔 在於平等 所以點解我費盡一生嘅心血 都要推翻 美國一人一票嘅民主選舉制度 推翻 所謂嘅人權 推翻 普世價值 因為只有用數學推導出嚟嘅東西先至能夠保證係 100 percent 正確無誤 用經驗推導出嚟嘅東西 好多時 甚至可以講係幾乎一撚定係錯嘅 所以多錢多票嘅選舉制度勢在必行 因為 一個人擁有 幾多錢 就係 一個人 喺社會上 擁有 幾多效率 擁有 幾多生產力最佳嘅鐵證 而點樣 喺效率同埋佢中心化之間 取得最終平衡 一直係困擾咗好多科學家嘅問題 而香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own嘅出現正要將呢一條問題 粉碎 到原子化 同我講 同啲玩股票嘅人講 如果你唔明白乜嘢係香港公式選舉公式嘅話 咁樣我同你講 同股不同權嘅本質就係香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own 因為只有同股不同權嘅制度先可以防止 有啲大財團大嘅機構投資者 係一啲初創企業startup建立初期 因為 佢哋遲有 初創企業大量嘅原始股 從而對初創企業嘅日常營運 公司未來發展方向 有過大嘅權力 從而影響咗公司 未來嘅發展 因為 呢一啲 大財團大嘅機構投資者 本身思想極其守舊 雖然 未算得上係老屎忽 但係喺初創企業 創辦人 創始團隊 面前 呢一班友 好容易就會變咗 阻頭阻勢阻住地球轉 阻礙公司創新嘅 保守勢力 不利於 初創企業 對未知領域作出各種嘗試各種探索
我好鍾意幣少爺關梓傑呢一種呃人嘅手法利用啲 借啲公公婆婆過橋 主要係咁倚 向幾位 坐喺街邊長崎露宿街頭冇仔女照顧 畀仔女遺棄嘅藍絲廢老 嘅 公公婆婆 每一個人派三千蚊 又或者 借一啲唔識睇眉頭眼額未見過世面嘅 但係富有同情心嘅 年青人過橋 聲稱話要測試香港人嘅同情心 整色整水 扮曬嘢咁 學人搞埋啲乜嘢真人秀街頭實驗 實際 就係乘機 借呢一班年青人 過橋 幫自己 洗乾淨個底 改善一下自己 一向 喺大眾心目中 鍾意炫富 暴發戶嘅形象 甚至可以幫自己 掩蓋 嗰一唚一直 點樣洗都洗唔甩嘅 撇唔甩嘅 死mk仔 泊車仔味 嗰一陣除 方便 佢更加容易 向佢嘅目標用戶 推銷jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所裏邊嘅環形套利功能 講返正題 點解我 好鍾意幣少爺關梓傑呢一種呃人嘅手法就係我以上講嘅手法 因為畀佢呃嘅基本上 都係 平時冇睇開新聞唔關注時事 對加密貨幣 一知半解 甚至係 對加密貨幣 認知程度極低 甚至係完全年加密貨幣係乜撚嘢嚟都完全唔撚知 只係見到人哋玩佢哋又想玩埋一份 嘅港豬藍絲廢老 又或者係 平時返工經常要受 老闆氣 經常覺得自己懷才不遇 具有嚴重反社會人格障礙和反資本主義特質 長期被社會 認為係定義為 losers嘅嗰一班人 所以 幣少爺關梓傑 呃佢哋 呢兩類人嘅錢某程度上係天經地義
雖然 幣少爺關梓傑絕對 稱得上係加密貨幣圈子嘅大毒瘤癌細胞核廢料害蟲 對幣圈 多年來長期造成了很嚴重嘅傷害 喺現實 生活當中 佢一種人亦都係 屬於 一種頂級人渣般嘅存在 但係 從社會層面 管治層面 政治層面去 幣少爺 就係一個文明社會當中 對社會穩定有好大幫助甚至可以講係不可或缺嘅啄木鳥 因為 畀佢jpex呢一場龐氏騙局所謂嘅 環形套利 所呃嘅人 基本上 唔係 典型嘅 港豬藍絲廢老 就係 具有嚴重 反社會人格障礙 傾向 反資本主義特質 嘅年青人 基本上就係我前面所提及嘅呢兩種人所以某程度上幣少爺關梓傑透過jpex撚曬佢哋啲錢 係弱化緊 呢兩類人 喺社會上嘅影響力 令到佢哋 冇撚曬啲錢 lost life savings 真正 令佢哋做到 好似林鄭月娥所講咁樣 no stake in the society 所以 雖然我一直話幣少爺係幣圈嘅大毒瘤 但係喺現實生活當中 尤其是係喺政治層面喺維持社會穩定層面方面上 佢就係一隻啄木鳥 啄死曬呢一班害蟲 呢一班 經常自以為是 好食懶做 經常覺得自己懷才不遇但係就眼高手低 呃公屋 明知自己 為香港所提供嘅生產能力 一早 就遠遠 嚴重落後於 自己繼續 喺香港居住所需要嘅消費能力 明知自己 一早就冇能力 負擔香港嘅市價租金 但係就喺香港賴死唔走 死都 唔肯搬返 上去大灣區 經常 佔著茅廁 不屙屎嘅
幣少爺 關梓傑 呢一隻啄木鳥 喺 利用完 佢幫手解決曬 社會上 所有嘅腦殘港珠藍絲廢老同埋 有典型反社會人格障礙傾向 和反資本主義制度傾向嘅人 呢一啲害同之後 應該點樣處理 幣少爺關子傑呢一隻啄木鳥 應該用乜嘢方法去殺撚死佢 以維持生態平衡以防止佢喺所有害蟲被消滅之後繼續啄樹木 傷害樹木 就係另一個問題了 真正難做到嘅係 點樣 能夠真正做到 螳螂捕蟬黃雀在後 利用 幣少爺 關梓傑呢一啲騙子 消滅曬社會上所有腦殘港珠藍絲廢老以及有典型反社會人格障礙 傾向 反資本主義制度特質嘅人 所擁有嘅一切財富之後 再對幣少爺關梓傑啲人進行兔死狗烹 人道毀滅 生態再平衡嘅 人為處理 先至係一個真正棘手嘅問題
我已經唔怕死 不過喺死之前 我一定要 保證 我能夠 喺我被消滅之前 將香港共識選舉公式 呢一套費他楊秉志經濟學 呢一套意識形態 呢一套 普世價值 呢一套 選舉制度 好似武漢肺炎 習氏肺炎新型冠狀病咁樣 傳播出去 令到香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own呢一套嘢 可以好似 習氏肺炎咁樣喺全世界每一個角落 進行大爆發 進行大流行 我已經唔會再care 究竟香港公式選舉公式 呢一個 人類歷史上 最革命性嘅經濟學發現 能唔能夠攞到諾貝爾經濟學獎 我已經唔會再care呢一樣嘢 我只係care 究竟我呢一套制度 最終能唔能夠推翻美國政府 奪咗美國政府嘅權 又話應該咁樣講 係要用幾多時間 先可以 用一套全新嘅選舉制度 取代美國一人一票式嘅民主選舉制度 我同你講 呢一刻 或者 唔知由幾時開始 我 就已經豁咗條命出去 預咗死 不過 我一定會攬住你 鮑威爾 同埋耶倫 同埋世界上所有凱恩斯派嘅經濟學家 陪葬
呢一個世界從來沒有 全身赤裸嘅女神 只有冇錢下海拍av嘅女優
rock哥 你喺香港人最需要你嘅時候 喺香港加密貨幣圈子最需要你嘅時候 你居然因為怕死 怕被人報復所以選擇咗唔蒲頭 淆底縮沙 玩潛水 唔幫我手一齊 出片屌柒幣少爺關梓傑屌柒jpex 我真係對你好失望呀 快啲出返嚟 復出 拍片屌柒jpex啦
如果說 馬斯克係 繼喬布斯之最偉大嘅創業家 咁樣 我就係 繼中本聰 之後最偉大嘅經濟學家 因為我發現咗香港共識選舉公式voting power等如2^log e shares you own 呢一條能夠 對於任何經濟問題都能夠對症下藥嘅formula 就好似阿士匹靈 又或者 係喺香港錫安教教會當中 任何病任何奇難雜症都可以醫得到嘅雙氧水 咁樣 咁撚勁 咁撚把炮
雖然同樣都係做騙子 同樣都係同屬於同一個詐騙集團 跟同一個老細揾食 但係朱公子嘅儀態 擺出嚟嘅款 就有 皇室貴族 封侯將相 公子哥兒 京城四少 無線電視劇 收規華裏邊 鄭敬基 所飾演嘅十一少莊文韜咁樣 得閒無事就會走去妓院 做下陳娣嘅恩客 嗰一種貴氣 真係呃得下人 相反你幣少爺關梓傑畀人嘅感覺就淨係有mk柒look泊車仔嗰一種feel
當然陳怡仲更加大鑊 因為佢係屬於 樣殘腦殘雙殘人士 嘅拜金女 沒有樣子 毀容級顏值 但係又想學人釣金龜 呢一個type
有些人真是 蠢 教極呢一啲人 都唔撚識乜嘢係伊隆會爾馬斯克嘅第一性原理 嘗試用一啲 根本唔係方法嘅方法 例如打擊教育培訓行業 壓制樓價 繼續上升 去解決現時 中國 大陸 人口老齡化 出生率不足 男女比例 嚴重 失衡 嘅問題 而唔係去嘗試 揾出問題嘅根源 直擊問題嘅要害 用科學嘅方法 用技術手段 真正做到藥到病除 一招斷尾嘅 效果 我講嘅呢一個人就係習近平 有病 就走去病急亂投醫 寧願 相信 中國大陸本土嘅黃綠醫生 相信 厄瓜多爾嘅 巫醫 都唔肯走去試下新藥 試下複製人呢一個技術 究竟幫唔幫到手 去解決現時中國大陸 所面臨嘅人口問題 其實 要解決呢一個問題係十分之簡單嘅 只需要 有強力嘅 執法部門 以及 有效嘅市場機制 容許 中國大陸嘅 明星 尤其是係女明星 例如劉亦菲出售自己身體嘅dna 序列 或者 用行政措施 或者市場 經濟利誘 嘅方法 硬性或者軟性咁樣 迫使 中國大陸嘅女明星 例如劉亦菲 將自己身體內嘅dna 序列 好似比特幣區塊鏈嘅 開源碼 特斯拉 主動公開自己嘅 純粹電力動車技術 給 市面上其他嘅 汽車製造商競爭者參考 甚至容許他們抄襲咁樣公開 寫進區塊鏈 使呢一啲人 呢一啲中國女明星例如劉亦菲嘅dna序列變成開源碼 令到 市場上所有 參與複製人製造嘅公司 都能夠立即作出跟進 鬥快製造複製人 解決 困擾 中國大陸 政府多年嘅 人口問題 令中國大陸 成為第一個 唔再受人口紅利影響嘅 經濟體 能夠好似 美國聯儲局 量化寬鬆印錢 控制市場上嘅貨幣供應 咁樣 控制 市場上嘅人口供應 控制市場上嘅勞動力供應令到中國大陸 可以好似 美國聯儲局 量化寬鬆 幫助美國經濟迅速 走出大蕭條咁樣 幫助中國大陸嘅經濟 迅速 走出負增長
我搞咁多嘢出嚟 嘅 真正目的 就係要建構一張區塊鏈 帝國建國嘅藍圖出嚟 以方便日後就算有一日 我 不幸死咗 而呢一個時候區塊鏈帝國仲未完成建國大工程嘅話 其他人 都有辦法 簡單地依照我嘅區塊鏈帝國建國說明書繼續 建造 區塊鏈帝國

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 58495.14
ETH 2461.74
USDT 1.00
SBD 2.36