广州車展2022steemCreated with Sketch.

in #crystal3 years ago (edited)

廣州國際車展
4K 2023 Street Photography44 on Guangzhou Auto Show. Beautyleg 레이싱모델 #model #streetphotography


4K 2022廣州車展 레이싱모델 Racing Model HONDA車模01

4K 2022廣州車展 레이싱모델 Racing Model HONDA車模02




4K 2022廣州車展 레이싱모델 Racing Model HONDA車模06

4K 2022廣州車展 레이싱모델 Racing Model HONDA車模07

4K 2022廣州車展 레이싱모델 Racing Model HONDA車模08

廣州國際汽車展覽會

jpex 係 幣少爺關梓傑概念股 仲用緊 佢裏邊嘅 iaia環形套利系統 做套利 嘅真係要睇路啦 唔好話我 費他楊秉熾 喺jpex正式 出事 之前 冇事先提醒你哋 人哋一早點醒咗你哋 係你哋自己一直 冚埋自己對耳 冇聽到我講嘢啫 一直 冚埋 自己對耳 唔聽我講 叫你哋唔好用jpex啫 你哋 未來會有咁嘅下場 只能夠怪自己蠢 唔可以怪其他人甚至連jpex嘅苦主記者會都冇資格開 因為你哋 全部都係罪有應得 係抵死嘅 你哋要為你哋嘅智商 腦袋 所作出嘅冇腦 行為 決定負責 只有我 呢一啲 真正jpex嘅苦主先至係 無辜嘅 點解咁樣講呢 原因好簡單 因為香港政府一定會借jpex呢一單嘢過橋 以jpex呢一單嘢作為藉口 走去加強監管加密貨幣 都是搞到我呢一啲 既 唔係 由一開始就 有份 參與jpex呢一場龐氏騙局 最後 因為 喺jpex爆煲之前 冇辦法及時 走得切 喺jpex爆煲之前走唔徹 最後 因而蒙受巨大損失嘅 被害者 受害人
亦都唔係 由一開始 就有份參與搭jpex呢一個棚 有份 製作 jpex呢一個棚出嚟 呃人嘅騙徒 咁樣 我 既唔係jpex呢一場龐氏騙局嘅 設計者 亦都唔係 jpex呢一場龐氏騙局嘅 落搭者 點解我 無端端要因為 其他人嘅蠢又或者 壞 而要搞到我 喺香港 玩唔到加密貨幣 買唔到加密貨幣 乜你哋唔覺得成件事好撚離譜咩 乜你哋唔覺得 我先至係 jpex呢一場龐氏騙局真正嘅苦處咩 我既沒有喺 jpex呢一場龐氏騙局 當中 充當咗受害人嘅角色 亦都冇 喺jpex呢一場龐氏騙局當中充當咗加害人嘅角色 簡單啲嚟講 jpex呢一場龐氏騙局 本身對於我嚟講 在屬於事不關己己不勞心嘅 事情如果唔係考慮到香港政府 將來會借呢一單嘢過橋 走去加強監管香港嘅加密貨幣買賣 我先至 唔得閒 懶得去理你呀 因為你死係你嘅事 關我咩事呀 唔係話冷血 但係你哋真係好撚蠢 蠢人 就係唔配得擁有錢 係咪咁樣講先 你哋啲戇鳩仔畀人呃曬啲錢 關我咩嘢事呀 如果唔會燒到我嗰一疊嘅話 我話知 啲火燒到幾旺盛都好 我都唔會花錢 去買水買滅火筒 救火 呢一個唔係 冷血嘅問題 而係第一 首先 呢一個世界上有咁多人要救 你覺得我又可以救得幾多個呢 根本就係救得呢一個 救唔到嗰一個 而且救人好容易 會令自己 身犯險境 累到自己同被救嘅人 一齊畀火燒死 而且最大鑊係 我連我自己 能唔能夠 站穩陣腳 喺加密貨幣市場裏邊賺到錢 都成問題 自己都企唔穩嘅時候 邊有能力去救人 老實同你講 我連我平日 一日24個鐘都唔夠用 成日要加班工作 犧牲自己瞓覺沖涼食飯嘅時間 嚟搞區塊鏈嘅嘢 我自己嘅嘢都未搞掂 我自己 仲有大把嘢都未搞掂 邊得閒 邊有心機 走去理你哋呢一班戇鳩仔啦 你哋 呢一班依家仲喺jpex度玩緊iaia環形套利嘅人 你哋自求多福啦 希望 幣少爺關梓傑 暨jpex 嘅幕後大金主 唔好咁快落閘放狗咬死你哋啦 我唔會講 希望你哋吉人自有天相 呢一句說話呢祝福你哋 因為你哋頭先唔係吉人 相反我 係會用傻人自有傻福呢一句說話 嚟祝福你哋 喺jpex呢一場龐氏騙局爆煲之前 可以走得甩 因為 玩得iaia 環形套利嘅 基本上 都係戇鳩仔一名 都係傻佬一名 所以 用傻人自有傻福呢一句說話 去祝福你哋會更加貼切一啲
jpex iaia環形套利系統 就係一個殺豬盤 睇下今次 又有邊一個傻佬會成為 jpex呢一個殺豬盤 裏邊嘅豬
我講下第二個原因點解我唔會走去 救呢一班 依家 仲喺jpex度玩緊 iaia環形套利 嘅人 原因好簡單都係嗰一個問題 就係 呢一班能本身咁撚蠢 就算今次唔畀幣少爺關梓傑 劏你 遲早都會畀其他人 劏 我 救得你一次 都未必救得到你 下一次 就算我 救得到你下一次 試問我又 可以救多 夠得到 你幾多次啦 如果一個人 長期係咁蠢 但係 每一次畀人呃完之後 都 唔深刻反省 自己嘅錯 自己嘅愚蠢 想辦法令到自己 銘記教訓 牢記教訓 嘅話 令到自己徹底大徹大悟嘅話 咁樣 咪又係 遲早又畀人呃過 救佢嚟把撚咩 與其每一次 都費盡心機咁去救佢 倒不如 一槍做瓜佢 殺撚死佢 因為咁樣 佢先能夠真正咁樣得到解脫 真正咁樣永久 脫離永遠做韭菜嘅命運 擺脫 永遠做韭菜嘅宿命
如何喺jpex呢一場龐氏騙局爆煲前 一日 及時逃走 走得 徹嘅難度 仲高過 喺比特幣四年 牛熊週期 交替循環 時候價格 到達牛市週期 頂點 開始慢慢進入熊市嘅時候進行精準 逃頂 因為雖然 比特幣 嘅價格走勢 呢一樣嘢 好難捉摸 但係至少唔係 無路可捉 但係 關於jpex呢一場龐氏騙局 幾時exits scam 基本上 完全係由佢 幕後嘅大金主 決定 佢鍾意幾時 摺咗呢一間 專門畀佢愛嚟 詐騙嘅加密貨幣交易所 就幾時 摺咗佢 完全無路可捉 因為 你連佢 每一日出入金 嘅 數據都冇 如果你夾硬 話佢嘅爆煲係有路可捉嘅話 咁樣唯一嘅線索 就係 新 散戶入場嘅資金 究竟係咪去到階段性 高峰 如果係 就代表呢一間 龐氏騙局加密貨幣交易所 好大機會 喺呢幾日 摺埋 收皮 總之 都係要睇 出入金數據 當然你可以透過 比特幣 嘅 幣價去反推 返 jpex嘅出入金數據 但係畢竟比特幣係全球性資產 jpex只不過係喺 坐落喺香港 一個名不經傳 喺國際上 喺香港幣圈之外冇人識嘅18線野雞加密貨幣交易所 用比特幣嘅價格走勢 去反推 返國際散戶入場嘅 資金速度 再去 根據一定比例 程度嘅 加減 之後 反推返香港 散戶入場 嘅資金速度 然後再用呢一條數 再去反推 返 jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所每一日出入金嘅 數量同埋額度 成件事 成個反推過程 中間有好多干擾 因素 所以點解我話 去估計jpex 呢一場龐氏騙局 實際嘅玩完時間 仲難過去估計 比特幣 喺本輪牛市之內 創下歷史高位價格點 嘅 exact time 而且 成件事根本係有好多人為 因素 喺後面操縱 與其去花咁多人力物力 去估計jpex呢一場龐氏騙局幾時爆煲 而且喺收益極細嘅情況之下 做呢一件事 倒不如 走去 諗辦法 點樣喺本倫嘅比特幣牛市當中進行精準逃頂好過 成件事起碼冇咁多 不確定 因素 因變項 變數 喺 裏邊 要我 同你幣少爺關梓傑 對 賭 jpex呢一場龐氏騙局幾時爆煲 喺jpex呢一場 龐氏騙局當中賺錢 我睬你都有味 你 幕後嘅大金主做裝 我做閒 我邊有可能夠你賭 你jpex呢一間龐氏騙局加密貨幣交易所幾時落閘放狗 咬人 cap夠水係時候走佬我都唔知 用你呢一間嘢 嚟進行 加密貨幣交易嘅話真係死咗都唔知乜嘢事
如果 用你jpex呢一間嘢去 買賣加密貨幣嘅話 我倒不如去過大海去過澳門賭返一鋪大細 仲好過 起碼人哋 賭場光明正大 攞正牌 打開門口做生意 規則 寫得清清楚楚 賠率寫到明 係點樣 起碼咁樣 就算贏錢嘅期望值 expected value 同你放錢入去jpex 玩iaia環形套利 一樣 都係負都好 起碼成件事公平好多 就算我輸起上嚟都輸得心服口服好多就算我輸都會輸得公平好多 唔會好似喺jpex度玩iaia環形套利咁樣死咗都唔知乜嘢事

Sort:  
Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60813.09
ETH 3389.90
USDT 1.00
SBD 2.52