Kopanie BTC dzięki przeglądarce? - CryptoTab!

in #cryptotab6 years ago

Siemka!

Tak, wiem, że tytuł jest absurdalny, nieopłacalny, o wiele więcej się zarobi kupując "normalną" koparkę lub odpowiednim programem itp. itd.

Ale odpowiedzcie sobie na pytanie - przeglądacie strony w internecie? No kurde, co to za pytanie, oczywiście, że każdy przegląda.

I tu tkwi mój haczyk. Skoro przeglądacie neta, gracie w gry, pracujecie na kompie, cokolwiek na nim robicie... on zużywa prąd. To dlaczego w takim razie nie dorobić sobie trochę do domowego budżetu? Takie rozwiązania, jak kopanie za pomocą przeglądarki czy aplikacji mobilnych, nie są stricte nastawione na duży/szybki zarobek, a bardziej na dorobienie sobie. Skoro przedstawiłem Wam mój punkt widzenia (i mam nadzieję trochę zaciekawiłem) to przejdźmy do konkretów :)

  1. Mianowicie, czym jest CryptoTab?
    Jest nową, powstałą na bazie Chrome, przeglądarką internetową, dzięki której można o wiele szybciej (8x szybciej!) kopać BTC poprzez przeglądarkę. Warto dodać, że przeglądarka wygląda ZUPEŁNIE jak chrome! Tylko inne logo ma, a tak to wygląd praktycznie identyczny.

  2. Jak to działa?
    Wystarczy, że masz odpaloną przeglądarkę, a ona sama dla Ciebie kopie BTC.

  3. Ile można wykopać?
    Wiadomo, wszystko zależy ile siedzisz przy kompie, jak długo masz odpaloną przeglądarkę, czy komp jest dodatkowo obciążony itp. itd. Maksymalna prędkość to 300H/s, więc fakt, nie są to zawrotne prędkości, ale "w kupie siła", ale o tym trochę poniżej ;)

  4. System poleceń? Do 10 pokoleń!
    Kopiesz sam dla siebie, Twoi znajomi kopią dla siebie i dla Ciebie, ich znajomi kopią dla siebie, Twojego znajomego i jeszcze dla Ciebie! I tak dalej, aż dojdziecie do 10 pokoleń. Oczywiście im dalej w las tym mniejszy procent udziału dostajesz (ale za to jest więcej ludzi, co się rękompensuje ;) ), a przedstawia to ta tabelka:polecenia.png

  5. Jak bardzo obciąża komputer?
    Z racji tego, że korzystamy z przeglądarki, więc kopiemy na CPU (co już wcześniej zaznaczyłem, nie jest opłacalne samo w sobie) i wykorzystujemy ok. 40% procesora przy maksymalnym obciążeniu.

  6. Czy komputer zamula? Jaka jest kultura pracy?
    Przy swoim 8-9 letnim kompie nie zauważyłem znaczącego spadku wydajności, srsly. Dalej przeglądam internety z taką samą prędkością, strony tak samo szybko mi się ładują, YT i inne serwisy działają sprawnie. Jedyne czego jeszcze nie przetestowałem to odpalona przeglądarka razem z grą. Podejrzewam, że też nie będzie wielkich problemów.

  7. Minimalna kwota wypłaty?
    Na stronie można przeczytać, że zalecają minimalną 0.0004 BTC, a z tego co czytałem niektórzy wypłacają po 0.0001. Wypłata zajmuje kilka dni.

  8. Co jeżeli zmienię komputer? Jak uniknąć straty (jakże cennych!) BTC?
    Najlepiej jest połączyć swoje konto CryptoTab z kontem gmail, fb lub innym (osobiście polecam gmail). Najlepiej podczas logowania połączyć konta (zalogować się poprzez gmail). Wtedy logując się na innym urządzeniu automatycznie pobierzemy odpowiednią wtyczkę, zalogujemy się na odpowiednie konto i nie utracimy swoich uzbieranych do tej pory BTC.

Tak więc mam nadzieję, że udało mi się przekonać część z Was do swoich racji i do wspólnego kopania BTC :) teraz może trochę o samych ustawieniach i kopaniu.

widok.png
1 - aktualny stan Twojego konta
2 - tutaj ustawiasz szybkość wydobycia, obok masz pokazaną aktualną prędkość
3 - ile wykopałeś, ale pokazuje tylko Twoje wydobycie
4 - ile wykopali dla Ciebie Twoi poleceni wspólnicy
5 - ilu masz poleconych, sumarycznie, ze wszystkich poziomów

Klikając w "Affiliate" (nr 4 na powyższym załączniku) przejdziemy do naszego Dashboard'u, który prezentuje się tak:
dash.png
Kilka rzeczy się tutaj powtarza, ale i tak je omówię ;)
1 - aktualny stan Twojego konta
2 - przycisk do wypłacania BTC na inny portfel
3 - ile wykopałeś, ale pokazuje tylko Twoje wydobycie przez cały okres użytkowania przeglądarki
4 - ile wykopali dla Ciebie Twoi poleceni wspólnicy przez cały okres użytkowania przeglądarki
5 - sumaryczne zarobki przez cały okres użytkowania przeglądarki
6 - Twój refflink do polecania znajomym
Poniżej znajduje się lista naszych poleconych z ich "poziomem pokrewieństwa" i ile wykopali dla nas. Z racji tego, że nie mam nikogo, to nie będę Wam tego prezentował :)

Cóż... Krótkie podsumowanie z mojej strony.

Czy to się opłaca? Samemu raczej nie, jak masz kilku znajomych i będziecie działać w większej grupie - zdecydowanie tak. Czy da się na tym "zarobić"? W zależności co przez to rozumiesz, raczej się z tego nie utrzymasz (chyba, że masz kilka tysięcy poleconych :D), ale jak wpadnie nawet 100zł, czy 50zł, to taki pieniądz piechotą nie chodzi, na prąd i piwko jakieś będzie ;)

Czy to ma jakieś wady? Póki co większych nie zauważyłem. Przeglądarka działa stabilnie, nie zacina się, spadku wydajności komputera nie zauważyłem.

Osobiście sądzę, że można się pobawić w takie coś ;)

Polecam do instalowania przeglądarki z mojego reffa: https://get.cryptobrowser.site/2951103

Z góry dzięki i jakby były jakieś pytania - piszcie komentarze, postaram się na wszystkie odpowiedzieć ;)

PS.
Wszystkie informacje pochodzą bezpośrednio ze strony twórców: https://cryptotab.net/en/, skąd też można pobrać przeglądarkę bez reffa.

Sort:  

Pytanie, czy sam zysk pokryje zwiększone zapotrzebowanie na energię elektryczną.

Powiem Ci szczerze, że nie mam miernika poboru mocy, nie pomyślałem o tym.

Będę o tym pamiętał i zmierzę kiedyś w przyszłości i może napiszę komentarz czy coś o tym.

Oczywiście.

Posted using Partiko Android

No właśnie też tak myślę. Podobnie jak z kranikami - w tum wypadku nawet to liczyłem ile czasu trzeba poświęcić, aby dojść do progu wypłaty. Wyszło jakieś 40 dni sumiennego klikania a i tak są z tego grosze (Już nie pamiętam dokładnie).

Przecież ja wypłaty tu robie codziennie.. Co za problem uzbierać 1000 satoshi... A pozatym macie prowzije z 10 poziomów.. Przy odpowiednim zaangażowaniu to bardziej opłacalne niż normalna koparka :)

Maksymalna prędkość to 300H/s

Przyjmijmy, że bym wykręcał taki wynik 24/7/365.

Nawet jeżeli prąd bym miał za darmo to dziennie zarabiałbym....
A nie, to nawet grosik od Pani z biedronki jest więcej warty niż nagroda z kopania. :)

masz rację, zgadzam się z Tobą.

Dlatego chodziło mi o to, żeby się polecać i "kopać wspólnie", może za mało tego zaznaczyłem w artykule. Tak wiem, groszowe sprawy, ale jak się zbierze grupka ludzi? Dla dwóch osób masz dolara (łał, ale dużo! - joke), ale jak każda kolejna będzie miała też tylko 2, to... masz raptem 22$. Nadal wielkich kokosów nie ma, ale mieć 50zł, a nie mieć, to już trochę jest.

Jeszcze raz powiem - samemu ciulowo - w grupie MOŻE się opłacić ;)

Równie dobrze można pisać wartościowe artykuły a jakość obroni się sama

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Maxofp2p from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29