Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci?

in #cryptotab6 years ago

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (1)

Wiele mam zapytań dotyczących podanego wątku jak w tytule. Tak CryptoTab Browser płaci co zobrazuje poniżej.

O przeglądarce przeczytasz w artykule: „Przeglądarka CryptoTab, zacznij kopać Bitcoiny na Swoim komputerze

W dniu wczorajszym tj.: 10 listopada 2018 r. dokonałem zlecenia płatności, co widać na poniższym zrzucie ekranu.

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci

POBIERZ CRYPTOTAB BROWSER

image

Administracja systemu dokonała przelania środków, co widzimy w informacji o transakcji bitcoin, na blockchainie Bitcoina.

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (1)

Link do transakcji:https://www.blockchain.com/btc/tx/45255c1aef4a1102258543698866e76c39ff495989eceaabc4ad88f56d4d71bd

Środki zostały przelane na giełdę CREX24, o której pisałem w artykule „Faucets, kranik kryptowalut, czy tylko? Nie to duża giełda kryptowalut CREX24”, na której została zakupiona crypto Reddcoin (RDD) co widzimy poniżej:

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (4)

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (5)

Jak widzimy na kranikach też trochę można naklikać crypto 😉

Nadepnie środki zostały przesłane na portfel POS w systemie StakeUnited, o który pisałem w poście „Kopanie kryptowalut metodą POS oraz MASTERNODE. Dwa rewolucyjne projekty górnicze SIMPLE POS POLL i StakeUnited”, niech się mnoży 😉 .

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (3)

Czy przeglądarka CryptoTab Browser płaci (2)

Mam nadzieję, że wyjaśniłem wątpliwości wypłacalności przeglądarki CryptoTab Browser 🙂

ZAINSTALUJ CRYPTOTAB BROWSER

Poniżej znaleziona na YouTube mała instrukcja dot. przeglądarki CryptoTab Browser.

Sort:  

Ile kosztowało przesłanie tych środków z CREX24?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62795.57
ETH 2581.60
USDT 1.00
SBD 2.74