Cryptokitties Ja of Nee

in #cryptokitties6 years ago


Dit wist je misschien niet van mij maar ik heb een haat/liefde verhouding met katten. Ik ben allergisch voor echte katten, en ik hou van Cryptokitties. Ik ben er niet trots op! Ik heb inmiddels 43 Cryptokitties en ben van plan er nog meer te fokken en te kopen. Ik ben een zogenaamde hoge generatie horder. (zelf bedacht) Ik hoop zeldzame, hoge generatie Cryptokitties te fokken in het gelijknamige spel.

Nu heb ik een 141 generatie poes gefokt, gewoon voor mijn eigen plezier. Het kost me 10 dollar maar wat the hell! Hij heeft een van de nieuwste Cattributes "trioculus"Misschien worden mijn katten ooit nog waardevol omdat er zo weinig van die hoge generaties zijn. Ik heb bijvoorbeeld de hoogste generatie Fancy cat van het hele spel.

Het is maar een gokje hoor. Inmiddels kost me dit grapje al een paar honderd dollar maar ik volg mijn gevoel, en dat zegt; het is een goede investering.

Ik heb ook een nieuw twitter account geopend met de naam #blockchainplay https://twitter.com/Blockchainplay ik probeer hiermee een beetje op de hoogte te blijven. Ik had een ander twitter account maar dat is gehacked en ik heb geen zin om erachteraan te gaan.

Vriendelijke groet,

David

Sort:  

Ik heb er 3 ... maar de commissies om te verhogen, verkopen, kopen ... leken overdreven en ik liet ze achter in de steek gelaten xD

meow.jpg

Aah wat zielig :-)
Je hebt een mooie dali otaku
Ik zie dat je een of andere chrome extensie gebruikt??
Vriendelijke groet, Moi

Yes! gebruik metamask

heeft metamask van die grappige icons. Ik gebruik natuurlijk ook megamask voor de kitties.

Ik ben ook gek op katten. Ik heb er een paar. Echte wel te verstaan. :-)

Ik heb 4 echte cavia's

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 66895.91
ETH 3499.24
USDT 1.00
SBD 2.89