Sort:  

Je logged in met het account dat je al had.

ik zit er op :-) op de een of andere manier heb ik 2 accounts gecreeerd, en dan is het een gepuzzel met paswoorden, maar ik heb mijn tulpjes weer bewonderd. Als je nog kunt delen dan ben ik graag weer van de partij. 3PPQerkoD4YFCGp4Wbh8f4gx7H2aJkQEFEa

Congratulations @janine-ariane, you got your TULIP, WAVES and... Well, just look in your Assets. ;-)

ohmy ??? wat is dat ?? :-) ik zie idd meer waves en tulpen , maar ook diamand bitcoin. Als ik lees wat dat is, begrijp ik dat het een clone coin is die komt na de segwit ? En dat voor een vrij hoge waarde ? oh my tijd voor cursus voor dummies again. :-)

Dit is een Asset die ik zelf aangemaakt had al, voor dat er nota bene een echte Diamond Bitcoin splitsing kwam.

Dus wat je er mee kunt weet ik nog niet, maar je hebt ze in ieder geval. Het gaat hier dus om een Asset die ik al gemaakt had voordat er echt een splitsing kwam met die naam.

Is extra kadootje.

klinkt goed :-) al moet ik wel opzoek naar het woord asset. :-)

software module ? ...

Een waarde houdend object. In dit geval is TULIP een waarde houden object op de WAVES blockchain.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58664.80
ETH 2569.75
USDT 1.00
SBD 2.42