Bitcoin Cash Yükseliş Sebebi #BitcoinCash #BCH

in #cryptocurrency7 years ago

BTC cash yükseliş sebebi:

Soru : Bitcoin Cash kimin icadı?
Cevap : Jihan Wu

Soru : Jihan Wu kimdir?
Cevap: bitmain Kurucusu.

Soru : Dünyanın en büyük miner firması kim?
Cevap: Bitmain.

Soru : Bitmain Şu an ne kadar sipariş aldı?

Cevap: Milyar Dolarlarda sipariş aldı.

Soru : Bitmain ödemeyi ne ile alıyor?
Cevap : Şu an için sadece Bitcoin Cash ile alıyor.

Soru :BTC Cash nasıl alınıyor?
Cevap : BTC bozarak alınıyor.

Umarım anlatabildim.

Saygılar.

SERDAL TANAK


Bir süredir post atamıyordum serdal abinin yayınladığı bu bilgilendirmeyi görünce sizlerle paylaşmak istedim umarım faydası dokunur sizlere :)

Resim Kaynak

Sort:  

peki bu ne zamana kadar böyle sürecek ne kadar bitcoin var bu elemanın elinde

Gidebildiği kadar gider fakat bu bitcoin'in sonu değil 2018'de güzel gelişmeler olacak hem altcoin'ler hakkında hemde bitcoin hakkında

bu aralar doge ve rippleye merak saldım bakalım araştıracam biraz daha

Şiddetle öneriyorum ripple'yi 2018 1 2$ olma ihtimali çok yüksek o yüzden uzun vadeli alacaksanız mutlaka saklayın cüzdanınız'da bende 5 bin küsür var uzun vadeli ripple

nereden aldın hangi borsayı önerirsin peki ?

Poloniex üzerin'de saklıyorum ben Ripple'yi bitcoinlerimi ise Blockchain'de saklıyorum türk borsalarına güvenilmez bittürk var ripple satan şuan türk borsalarında fakat size tavsiyem btctürk'e tl yükleyin bu tl ile bitcoin alın bu bitcoin'i poloniex'e aktarıp bu btcleri ister satın dolara çevirin ister direk btc kurundan ripple alın ben dolar kuruyla almıştım rippleyi siz rippleyi hangi kurla takip ediyorsanız o kurla alım sağlayın

teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için

Rica ederim yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57326.97
ETH 2428.61
USDT 1.00
SBD 2.32