You are viewing a single comment's thread from:

RE: Winter is Comming vs. brutal pull back of Etherum = what is better?

in #cryptocurrency7 years ago

Máš Upvote i follow..;) Super článek a souhlasím, já jsem nakoupila několik coinů těsně před začátkem korekce s tím, že je budu chtít držet delší dobu (pár týdnů, měsíc...), do té doby jsem zkoušela denní obchodování...no...a teď jsem víc jak 50% mínus a pouze čekám, až se to zvedne a HOLDuju už od počátku korekce.. :( tak doufám, že se to vyhoupne nad ATH všech hlavních altů..;)

Sort:  

Suzzane, je dobré, že máš pevnou vůli a držíš. Jsme pořád na začátku a vidím to tak, že po 1.8. to vystřelí hodně nahoru :-)

Suzzane, já mám štěstí, naskočil jsem, když bylo LTC za 14 USD, pak dokupoval ještě za 14 EUR. Stihl jsem ještě část vzestupů STRAT, XRP, EXP (na kterým teď trochu krvácím :-D). Takže i když je pád burzy, tak mě většinová HOLD metoda drží v cca 300 % zisku. Což mě utvrzuje v mé strategii: 50 % ze zisku dát příště do USD(T) a zbytek prostě hold. Pak můžeš s úsměvem vybírat nebo nakupovat ve slevách, jako máme tady :-).

Děkuji za Tvůj upvote, hodím Ti to i na komentář ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61038.71
ETH 3404.98
USDT 1.00
SBD 2.50