You are viewing a single comment's thread from:

RE: DIGIBYTE!? Hold or sale? Your predictions...

I will hold my Digibyte...didn't sell on time.
Zdravo Slavko :)
Minecraft je samo na nekom privatnom server.
A Citiybank valjda odrzava se jos neki krug.
Razocarao me coin a verovao sam u njega i u RDD.
Pozdrav od Negotinca :)

Sort:  

Pozdrav!

I mene je DigiByte razocarao, ali verujem da ce opet ici gore.

Da nisi ti mozda bio u nekoj emisiji na RTS-u?

Ja sam imao srece, manje vise lajicki sam u Februaru kupovao Ethereum po ceni od oko 13$ i sada tu zaradu investiram i delim na razlicite coins i ICO (iconomi,NEM,vert...).
Planiramo sa nekim saradnicima da pokrenemo svoj coin.

Da, bio sam na Rts, Pink, Blic...trudimo se da napravimo nesto sasvim novo na nasim prostorima.

Ja sam jos nov u ovome :) Odlicno je sto si ga kupio za 13$. Ici ce on jos vise u buducnosti. Obrati paznju na Lisk. Oni jos nemaju nijednu aplikaciju jer projekat nije gotov, ali je dosta slican Ethereum-u.

Svaka vam cast! Nadam se da cete uspeti u tome sto ste naumili.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65128.68
ETH 3442.23
USDT 1.00
SBD 2.52