You are viewing a single comment's thread from:

RE: [PL/ENG] Stworzyłem własny kran Dogecoin! I create my own Dogecoin faucet!

in #cryptocurrency6 years ago (edited)

Ale co jest przykre? Że wyliczyliśmy ekonomiczną opłacalność? Ja rozumiem, że można przedstawić taki projekt jako np. jakieś osiągnięcie programistyczne, czemu nie, ja bym pewnie nie umiał postawić takiego czegoś i takim czymś moim zdaniem można się pochwalić. I za takie coś dałbym Up. Ale nie w kontekście generowania przychodu. Sorry 😛

Poza tym to może ja ślepy jestem, ale nawet nie napisałeś gdzie ten hydrant postawiłeś. I nie traktuj tego jako złośliwość (choć rzeczywiście może to nieco tak wyglądać, ale Tobie nikt flagi nie dał) tylko postaraj się wyciągnąć jakieś wnioski.

PS zwyczajowo nazywam Dogecoiny psimi kupkami - nic personalnego.

Sort:  

Dobra sorki że tak naskoczyłem odflaguje ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58020.27
ETH 2464.76
USDT 1.00
SBD 2.37