You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zakaj je mnenje o kriptovalutah pogosto negativno?

in #cryptocurrency6 years ago (edited)

Zanimivo da je tale nakljucni slovensko jezicni clanek iz financ taksna atrakcija 😁
Me veseli da je #teamslovenia se vedno v uporabi in da nas je vedno vec!
Moje mnenje o bilokaterih medijih je negativno, ker vrjamem v angleski pregovor: "no news good news" in mislim da je super, da se ljudje spoznajo vsaj z eno izmed menjalnic, osnovami blockchaina in seveda med svojimi investicijami se kaj profitirajo. Sam sem za bitcoin prvic slisal od cloveka ki je naredil audio podlago za video - kaj je bitcoin leta 2013, ker je predaval na Institutu SAE, kjer sem studiral. Pri music business predavanju nam je omenil, da je pred kratkim zaprl svoj S.P. in sprejema placila samo se v BTC. Na zalost zaradi neznanja, drugacnih interesov in pomankanja financnih sredstev pa sem sam zacel trgovati in aktivno uporabljati kripto sele konec 2017. 😁🤔

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 69516.92
ETH 3835.82
USDT 1.00
SBD 3.72