Jak zarabiam w kopalni kryptowalut BitClub Network?

in #cryptocurrency6 years ago

Fotka.png

Cześć

Dziś przedstawię Ci formy zarabiania w kopalni BitClub Network oraz jak to wygląda to krok po kroku.

Pierwszą z nich jest wydobycie. Jak to zrobiłem i jak zacząłem zarabiać?

  1. Przelałem pieniądze (PLN) na giełdę BitBay i tam kupiłem za nie odpowiednią kryptowalutę którą chciałem opłacić pulę wydobywczą. Obecnie można ją opłacić w kryptowalucie Bitcoin, Bitcoin Cash oraz Ethereum. Można wtedy przelać je na portfel blockchain i stamtąd opłacić pulę, zrób jak uważasz.
  2. Zarejestrowałem się w BitClub-ie, wszedłem w odpowiednią pulę i kliknąłem przycisk ,,Buy now". Wygenerowała mi się faktura na której miałem napisane ile danej kryptowaluty mam przelać i na jaki adres. Uwaga! Czas na wykonanie tej operacji to 15 minut łącznie z czasem przelewu kryptowaluty więc najlepiej jest mieć otwartą giełdę/portfel z którego będziemy przelewać kryptowalutę aby uniknąć straty dodatkowych minut.
  3. Kiedy pula została opłacona nic więcej nie musiałem robić. Wystarczyło, że poczekałem 30 dni aż pracownicy BitClub-u zakupią sprzęt wydobywczy, złożą go, wgrają oprogramowanie, podłączą do prądu i wstawią na regał. po 30 dniach zacząłem otrzymywać naliczenia na mój portfel w BitClub-ie a stamtąd mogę te środki przelewać gdzie chcę.

Co warto wiedzieć o pulach w BitClub-ie?:

  • możemy w nim kopać Bitcoiny oraz inne kryptowaluty:
    • istnieją 4 rodzaje pul w BitClub-ie do kopania Bitcoina : 500$, 1000$, 2000$ oraz pakiet fundatorski za 3500$ który jest
      połączeniem tych wszystkich poprzednich więc można kupić pierw pulę za 500$ za jakiś czas kolejną czyli za 1000$ a na końcu tą za 2000$ i wtedy będziesz miał taki sam komplet jak w sytuacji gdybyś od razu kupił pakiet fundatorski za 3500$. Dlaczego warto dążyć do tego aby mieć wszystkie te pule? Pierwszy argument to większy zarobek. Drugi natomiast to posiadanie udziałów w platformie CoinPay która może stać się drugim PayPal-em a my dzięki posiadaniu pakietu za 3500$ otrzymamy udziały tej platformy. W obecnej chwili jest to 2000 udziałów lecz z czasem ilość ta będzie się zmniejszała więc warto się pospieszyć i wcześniej zakupić pakiet
      Pule do Bitcoina.png
    • pakiety wydobywcze są dostępne również dla Ethereum, Ethereum Classic, Zcash lub Monero. Pule te kosztują 1000$ oraz 5000$. W tym przypadku również otrzymamy 2000 udziałów platformy CoinPay jeśli wykupimy pakiet fundatorski lecz tutaj kosztuje on 5000$.
      Pule do GPU.png
  • nie musimy posiadać wiedzy na temat wydobywania, wszystkie czynności są banalnie proste a jeżeli ktoś nie może sobie z tym poradzić to ja osobiście mu pomagam
  • sprzęt w który inwestujemy jest naszą własnością i w każdej chwili możemy zwrócić się do BitClub-u aby nam ten sprzęt wysłał do domu. Niestety wiąże się to z tym, że przestaną nam być naliczane kryptowaluty z wydobycia dlatego ja tego nie robię. Warto jednak wiedzieć, że istnieje taka możliwość
  • sprzętem zajmują się pracownicy a my nie musimy nic robić, otrzymujemy tylko zyski i to my decydujemy czy chcemy je trzymać, przelać czy wydać na reinwestycję i posiadać coraz więcej udziałów i większe zyski
  • pule działają przez 1000 dni a dzięki reinwestycji możemy stworzyć sobie źródło pasywnego dochodu przez wiele wiele lat. Przykładowo ustalamy sobie, że przez pierwsze pół roku lub rok będziemy reinwestować 100% zarobionych kryptowalut. Dzięki temu automatycznie zakupione zostaną udziały cząstkowe i okaże się po tym czasie, że na naszym koncie nie mamy 1 całej puli tylko np 1,5 lub więcej i to dzięki reinwestycji. Każdy decyduje sam ile chce reinwestować natomiast ja póki co mam to ustawione na 100%
  • w momencie gdy chcemy zainwestować większe kwoty takie jak np 100 tysięcy PLN jest możliwość wynegocjowania dodatkowych ofert od kopalni

Drugi sposób zarabiania w kopalni BitClub Network to polecanie tego biznesu.

Dzięki temu możemy zarabiać dodatkowe pieniądze i pomagać zarabiać również innym osobom. Pamiętajmy, że nie każdy słyszał o kryptowalutach a dzięki szukaniu takich osób możemy im pomagać wdrożyć się w świat kryptowalut a przy tym zarabiać pieniądze. Ja również to robię i zarobiłem już w ten sposób kasę. Ważne jest też to, że kiedy kupimy dowolną pulę to zostaniemy przypisani do drzewka binarnego. W tym drzewku możemy zarabiać nawet jeśli my sami nikogo nie zaprosimy do tej kopalni lecz to jest temat na osobny artykuł, ponieważ nie chcę wrzucać zbyt dużo informacji do jednego posta.

Poniżej wstawiam potrzebne linki, jeśli chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej to napisz do mnie :

Pozdrawiam

Sort:  

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📉 7d
BAYBitBay0.017$-9.56%-26.0%
BTCBitcoin6417.652$-2.25%-1.14%
ETHEthereum291.967$-2.86%-19.91%
XMRMonero92.329$-1.11%-7.54%
ZECZcash141.918$-1.02%-16.8%

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60946.76
ETH 3395.14
USDT 1.00
SBD 2.57