You are viewing a single comment's thread from:

RE: Newsy kryptowalut, które obserwuję

in #cryptocurrency7 years ago

Hej!
Sledze twojego bloga i zdecydowałem się wejść w kryptowaluty.
Mam pytanie do Ciebie oraz do innych. Na której giełdzie najlepiej zacząć? Czy wchodzić na polskie giełdy ze złotymi, kupować bitcoiny i wtedy wchodzić na zagraniczne czy wchodzić na dolarowe giełdy i konwertować złotówki? A może inaczej?
Obecnie żeby się zarejstrować na Bitfinex trzeba mieć "zaproszenie" od użytkownika. Dlaczego?
Którą giełdę polecacie, Bitfinex, Bittrex, Binance czy Poloniex? Zależy mi na stabilności i dużej ilości walut.
Z góry dzięki za odpowiedź! :)

Sort:  

Jeżeli mieszkasz w polsce to zapewne powinieneś zacząć przygodę z bitbayem aczkolwiek mógłbyś również zacząć przygodę z 4coinem ponieważ tam również można zakupić BTC za PLN. Moim zdaniem nie ważne na której zaczniesz, a ważne na której skończysz - mam tu na myśli w co chcesz inwestować, oto jest główne pytanie, ponieważ wiedząc to mogę Ci łatwiej doradzić, którą giełdę powinieneś używać :)
Bitfinex ostatnio wprowadził takie coś właśnie, wszyscy są zdziwieni tym "zaproszeniem" od kogoś - jakby co to mam konto zweryfikowane, mogę podesłać zapro.
Ja obecnie używam poloniex oraz binance ale mam konta na wszystkich 4rech których podałeś, oczywiście zweryfikowane :) Każda z tych 4 posiada spory asortyment kryptowalut (najwięcej bittrex) oraz każda ma już wyrobioną markę o sobie w świecie krypto. Ostatnio było głośno o jakichś kłopotach bitfinexa ale to jedynie wymysły internautów, wszystko gra tak jak powinno.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62195.97
ETH 2415.56
USDT 1.00
SBD 2.64