You are viewing a single comment's thread from:

RE: De bank vs cryptocurrencies een praktijkvoorbeeld.

in #cryptocurrency6 years ago

Hahahah wat een teringzooi inderdaad. Je zou toch zeggen dat dit soort processen inmiddels wel automatisch mogen gaan of niet? En dus niet feestdag of weekend afhankelijk zijn.

Goed bezig met crypto kopen, nu is het moment weer en beter dan gebruiken. (nou ja..btc is soms ook tering traag als er teveel transacties zijn)

Sort:  

Ze zullen bij de banken waarschijnlijk bang zijn dat er iets misgaat terwijl ze lekker weekend aan het vieren zijn. Dat soort problemen heb je op de blockchain niet want die transacties kunnen op het technische vlak in principe niet misgaan.

De meeste coins die ik koop gebruik ik ook daadwerkelijk. Zo mag ik ter ontspanning graag een potje online pokeren via Coinpoker, gebruik ik Brave als browser en heb ik Facebook en Twitter vervangen voor Steem. Ik denk dat crypto alleen een serieuze kans maakt wanneer mensen de blockchain ook daadwerkelijk gaan gebruiken in hun dagelijks leven. Dus ik verbeter de wereld en begin bij mezelf.

Bitcoin is momenteel een beetje een noodzakelijk kwaad dit gebruik ik alleen om eenvoudig andere coins te kunnen kopen.

Overweg eens om litecoin te kopen en te verhandelen. Minder kosten en sneller ;)

Ik vind Litecoin vooralsnog wat aan de dure kant. Ik zoek het meer in coins van een paar cent met een veelbelovend team en ambitieuze toekomst plannen.

check eos en bitshares

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.14
JST 0.028
BTC 59295.75
ETH 2607.30
USDT 1.00
SBD 2.41