LoMoStar - Innowacja! Aplikacja, dzięki której zarabiasz kryptowaluty za FREE! FREE COINS!steemCreated with Sketch.

in #cryptocurrency6 years ago (edited)

1_somjC6vgyTSCcIBEMNDKUQ.jpeg

Cześć, dzisiaj natknąłem się na kolejny świetny projekt pod nazwą LoMoStar!

Aplikacja ta jest podobna do słynnej już chyba na całym świecie aplikacji PokemonGo, z tą różnicą że tutaj zamiast pokemonów zbieramy kryptowalutę LoMoCoin (LMC), oraz BitCoin (BTC). W przyszłości mają być dodane również inne kryptowaluty.

Będę bardzo wdzięczny jeśli podacie mój kod podczas rejestracji: INVITATION CODE: 15G0Ku - dzięki temu będę mógł was Followować i pomagać zdobywać więcej coinów poprzez zaproszenie do specjalnych grup! Was to nic nie kosztuje a ja zyskuję!

Jest to innowacja, gdyż za samo zainstalowanie aplikacji dostajesz darmowe coiny! Możesz je potem bez problemu wypłacić na bittrex i zamienić na bitcoina.

W 10 minut zarobiłem całkiem ciekawą kwotę:
26828493_1512668915454876_1576075835_o.png

Jak zacząć? Wystarczy pobrać aplikację LoMoStar ze sklepu google na androidzie :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lomocoin.lomocoin

lub IOS :
http://ilanding.lomocoin.com:3000/landing/

Podczas instalacji należy:

  1. Podać numer telefonu i wpisać kod który przyjdzie nam sms
  2. Ustawiamy nazwę użytkownika i hasło i mamy jeszcze pole: INVITATION CODE: podajcie proszę 15G0Ku to mój kod, dzięki temu, że się na niego zarejestrujecie dostanę bonus, dodatkowo dodam was do specjalnych grup w których są specjalne koperty zawierające więcej darmowych coinów i pomogę w razie jakichkolwiek problemów gdyż aplikacja zawiera funkcję komunikacji między grupami! :)
  3. W celu weryfikacji podajecie swoje imię i nazwisko i numer dowodu (podobno nie jest to weryfikowane)
  4. Po prawidłowej rejestracji możemy zacząć zbierać darmowe coiny. Aby aplikacja działała poprawnie należy mieć włączoną lokalizację GPS w swoim urządzeniu oraz oczywiście internet.

W aplikacji wybieramy zakładkę "Red Envelopes" (czerwone koperty). Widać na niej mapę, naszą aktualną lokalizację oraz miejsca w których znajdują się czerwone koperty, które zawierają LMC, oraz niebieskie koperty, które zawierają BTC.

Wystarczy kliknąć na daną kopertę, a zawarte w niej coiny zostaną dodane do naszego portfela 💵

26853810_1512676675454100_1877253874_o.png

Jeśli spodobał wam się projekt proszę o upvote :) Pytania mile widziane, pokażcie czy chcecie więcej poradników o aplikacji, w których przedstawię sposób na wyciągnięcie z niej jak najwięcej! Będę bardzo wdzięczny jeśli podacie mój kod podczas rejestracji: INVITATION CODE: 15G0Ku - dzięki temu będę mógł was Followować i pomagać zdobywać więcej! Was to nic nie kosztuje a ja zyskuję!

Dodam jeszcze, że warto trzymać kryptowalutę LoMoCoin gdyż aktualnie jest w trakcie korekty i spodziewam się dużych wzrostów!

Przechwytywanie.JPG

Sort:  

Enjoy the vote and reward!

Numer telefonu i dowód osobisty? To nie do mnie.

Numer telefonu jest potrzebny do logowania, dowód osobisty wpisz zmieniony, nie weryfikują tego:) Pozdrawiam!

Jeszcze sam nr można jakoś przełknąć, ale gdy chcą zwrotny kod od razu śmierdzi na kilometr zapisem na jakieś premium sms... Do tego dowód osobisty? Coś tu mocno nie halo.

ale gdy chcą zwrotny kod od razu śmierdzi na kilometr zapisem na jakieś premium sms

akurat to jest dość powszechną praktyką. np. telegram też takiego czegoś wymaga.
Ale to z dowodem osobistym to bardzo śmierdzi. Może i jest tak jak @kacperskym pisze i faktycznie tego nie weryfikują na początku. Ale powiedz mi w takim razie czy już coś stamtąd wypłaciłeś? Bo może się okazać, że nazbierasz się jakiś coinów, będziesz biegał po mieście a potem, przy próbie wypłaty, powiedzą "przyślij nam skan dowodu osobistego celem weryfikacji" no i koniec zabawy.

Niestety wczorajsza aktualizacja mnie rozczarowała... Chwilowa blokada znajdowania kopert na mapie lokalnej znacznie spowolni zdobywanie coinów...

Niestety mi też bardzo się to nie podoba ale mam nadzieję, że to zmienią...

Ja też na to liczę. W końcu to jedna z najciekawszych funkcji tej apki. I można było najwięcej na niej zarobić, szczególnie w ostatnich dniach.

Miałem okazję testować przez chwilę tę aplikację i w zasadzie ten post powinien pójść pod flagę, bo ani w niej nie zarabiasz, ani tym bardziej za darmo.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60855.42
ETH 3369.56
USDT 1.00
SBD 2.50