Nowa kryptowaluta od Facebook'a - POW

in #cryptocurrency7 years ago (edited)

Facebook stworzył własną kryptowalutę.

facebook-logo-png-38347.png

Jeżeli posiadamy konto na Facebook'u czy Twitterze możemy otrzymać darmowe tokeny poprzez rejestrację. Dokładna ilość to 18,027 POW warta na chwilę obecną około 2,8$.

Będzie mi miło jak skorzystarz z mojego linku (ref) i zarejestrujesz się klikając poniżej.

KLIKNIJ TUTAJ

Pozdrawiam :)

Sort:  

Poszedł ref. Masz jakieś swoje sprawdzone i przydatne linki, gdzie można o tym więcej poczytać?

Dzięki. Niestety sam szukałem ale takowych informacji na ten temat nie ma..

Tu jest jedynie fanpage FACEBOOK jednak też bez informacji.

Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie, na pewno warto mieć w portfelu bo może kiedyś być to coś warte :)

Poszło, co to będzie z tego, wiesz coś więcej?

Dzięki. Nie wiem nicz oprócz tego co jest napisane na stronie w FAQ's oraz na fanpage'u (ale tam również pustka). Zawsze warto trzymać i czekać ;)

Mój brat zarejestrował się z mojego poleconego, ale nie widzę go w śród znajomych, mam tylko ciebie. Wiesz o co chodzi?

Może źle skopiował link albo kliknął po wejściu w refa w stronę główną. Wtedy ref jest nieważny.

Ok. dzięki

Cześć, a podałbyś jakieś źródło, które potwierdzałoby fakt, że jest to powiązane jakkolwiek z Facebookiem? POW to token na ETH powstały gdzieś w okolicach połowy 2017 roku. Póki co Zuckerberg dopiero w połowie stycznia tego roku zadeklarował chęć, wolę, kierunek w celu stworzenia na swojej platformie kryptowaluty, a następnie, jakiś tydzień temu zbanował wszystkie reklamy związane z tą branżą. Szczerze wątpię aby to co to zaproponowałeś miało coś wspólnego z FB. Poza tym, że podajesz im namiary na swoje konta na FB i TT

Dzięki za czujność :) Jak będziesz coś więcej wiedział to daj znać proszę.

Zdecydowanie masz rację. Jednak piszę tylko to co możemy wyczytać na stronie tej waluty. Nic poza tym. Jestem ciekawy rozwinięcia sytuacji, a trzymać w portfelu nie zaszkodzi.

Również i do niczego nie namawiam a jedynie "daje pomysł". Tak więc kto chce to skorzysta ;)

no tak, jednak tytuł postu "Nowa kryptowaluta od Facebook'a - POW" jest delikatnie mówiąc myląca

Może i racja - zwrócę uwagę przy kolejnych postach :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63162.99
ETH 2567.19
USDT 1.00
SBD 2.82