SmartCash waar te koop en waar vooral niet

in #cryptocurrency6 years ago

Sinds ik enige tijd geleden op Steemit een artikel zag over @smartcash volg ik de ontwikkelingen omtrent deze cryptomunt met buitengewone interesse. De sterke naam, meertalige website, overzichtelijke wallet en de toekomstplannen van de ontwikkelaars spreken erg aan. Ook de beloning (SmartRewards) voor longterm investeerders met meer dan duizend tokens en het feit dat je als tokenhouder naar ratio inspraak krijgt in het project stemt mij buitengewoon enthousiast. Graag deel ik de ervaringen die ik de laatste weken heb opgedaan met het aankopen van deze cryptomunt.

SmartCash aankopen via HitBTC en CryptoBrige

SmartCash is vooralsnog slechts op een beperkt aantal exchanges verhandelbaar. Het aankopen was dus even puzzelen. Mijn eerste tokens kocht ik via HitBTC maar de ‘deposit fees’ evenals de in mijn ogen exorbitante ‘withdrawal fees’ die deze exchange hanteert stonden mij behoorlijk tegen. Mijn volgende aankopen deed ik daarom via een andere exchange, CryptoBrige. Dit is gedecentraliseerde exchange. De webwallet is soms wat traag. Daarnaast moet je vanwege het gedecentraliseerde karakter te pas en te onpas een privatkey ingegeven. Echter voor de aan- of verkoop van SmartCash voldoet deze exchange voor mij vooralsnog prima.

SmartCash niet verhandelbaar bij Yobit

Een ander project waar ik erg enthousiast over ben is Coinpoker. De aan dit project gerelateerde pokerchips (CHP) koop ik via YoBit. Tijdens de aankoop van CHP zag ik toevallig ook een ‘SMART’ listing. Er was weliswaar sprake van een laag volume maar koersen waren redelijk marktconform. Helaas kwam ik er pas na diverse orders erachter dat de ‘SMART’ die op YoBit verhandelbaar is helemaal geen SmartCash is. Dit betreft ‘Bitcoin Smart’ een fork van Bitcoin die momenteel toevallig rond ongeveer dezelfde koers als SmartCash fluctueert. Misschien zijn dergelijke 'vergissingen' ook op andere exchanges mogelijk. Wees hier dus bijzonder alert op!
smartcash.jpg
Meer informatie over SmartCash: https://www.smartcash.cc

Let op: Ik deel in deze post slechts mijn persoonlijke ervaringen. Ik geef expliciet geen beleggingsadvies. Het investeren in cryptocurrencies is aan grote risico's gebonden. De gehele inleg kan worden verloren.

Sort:  

Σ$$$ Tipped @holanda Σ20 SMART! Comment @smartbot help to claim. Currently the price of SmartCash in the market is $0.085 USD per SMART. Current value of the tip is $1.70 USD. To find out more about SmartCash, please visit https://smartcash.cc.

ABASINKANGA RESTEEM SERVICE

  • This SMARTCASH post was hand-picked and resteemed to 5800 followers inline with my promote SMARTCASH on steemit initiative
  • For anyone to use my resteem service, send 0.1 SBD to @abasinkanga + post link as memo
  • For Smartcash users send 1 SMART + post link as DM to @abasinkanga on discord
    Tip with SMARTCASH or Upvote this comment if you appreciate this service.

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61645.58
ETH 3013.85
USDT 1.00
SBD 3.71