You are viewing a single comment's thread from:

RE: Crypto-stuff detected #12 - Coinmarketcap competitors and trading tools

in #cryptocurrency6 years ago

Na a videot megnezem ha hazaertem. Hat a szavazatokbol bejovot azt mind power uppolom😊 De mondjul ma akartam venni egy 10-15 euroert meg egy keveset😊 Aprankent amig olcso es finom😂😂😂
Amugy lehet ujra kezdem a farmot is. Kicsit maskeppen. Direct seeding de nem ugy hogy szetszorom mindenhova mintha madarakat etetnenek ahogy az itt szokas hanem mint ahogyan a kukoricat ultetik😊 200 euroval olcsobb ha nem kell embereket felvennem meg hat 1 hettel kb. hamarabb lehet aratni is. Ja meg valoszinu szebb lesz es dusabb mert ugye nem tepik ki a foldbol😁

Sort:  

Érdemes kipróbálni :) Nekem alapból fura volt, hogy nem úgy csinálják arrafelé, azt hittem a kézi átültetés csak a filmekben van a hangulat miatt :D :D

iiigennnnnn😂😂😂 Marha hangulatos😂😂😂 Ki kene probalni nem semmi muvelet pedig kivulrol nezve nem nez ki durvanak he he
Vegul is csak a csigak meg a madarak miatt nevelik egyutt oket. De ha kiirtom a csigakat meg felveszek egy hetre valakit aki elhesegeti a madarakat akkor semmi gond.
Akkor elvileg 30 nap vagy mi es jon a smt light? Ez mit jelent mondjuk hunt tokeneknek?

Fogalmam sincs :D
Elméletileg "komoly" lesz a butítás, tehát nem lesz belső tőzsde, meg a szavazás sem úgy fog menni, mint a steem esetében.
Szóval az élesítésig, meg utána a két hetes tűzoltás-szerű hibajavításokig senki nem tud semmit :D Izgi ez a kriptovilág :D

Hat az😂 Mar mennek a talalgatasok sot a hunt tokeneket elegge erosnek hiszik. Apropo mit szolsz hogy allitolag lehet majd venni is tokent? Jol lattam? Meg hogy hunt tokenben kerheted a jutalmakat nem steemben.

Nem veszek tokent, és nem váltatom át a platformon :D Majd akkor, mikor élesben tőzsdén lesz, esetleg. Addig egyelőre egy ígéretünk van, hogy jó lesz ez srácok :D
Alapvetően az üzleti koncepciójuk, amit kitaláltak a hunt mögé, az teljesen jó, és ígéretes. De az még mondjuk egy-két év, mire beindul.

Aha ertem. Jo ezt akartam tudni. Hasonloan gondoltam en is de inkabb kikerem a çrypto gurum segitseget😁
En is inkabb csak a postolassal meg ugye most naponta megosztok a facen is 2-3 huntot onnan is jon valami😊
Az eleg. Amugy a feleig eljutottam a videonak amit kuldtel hat erdekes. Most varom hogy kicsit jobb legyen a terero es folytatom. De jo a cucc.
Kiprobaltam en is a musingot😁
Jo az is. Csak ugye meg ra kell erezni. Meg tenyleg aktivak csak hat mindenki igyekszik sporolni a vp-vel😂
M
Amugy remelem nemsokara megint elkezdem a a farmot is blogolni. 1-2 het meg. Tegnap szana szet googleztem magam megint tanultam par dolgot a farmer eletrol de majd koderul hogu fog e mukodni. Elmondtam itt az elkepzeleseimet csak neztek ram megint mint borju😂😂 Nagyon maradiak itt komolyan mondom.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57951.98
ETH 3051.79
USDT 1.00
SBD 2.26