You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cüzdanda Durdukça Kazandıran Coinler

in #cryptocurrency7 years ago

Açıkçası kripto para mevzusu çok enteresan. Mesela ben Bitcoin almalıyım derken Blokzinciri'ni öğrendim ve altındaki fikriyat çok hoşuma gitti. Sonra az biraz aldığı BTC ile oyanyıp tecrübe ettim. Kazandım, kaybettim vs. Sonra kendimi ETH ve DASH alırken buldum ve bu böyle sürüp gitti. Şimdi fırsatım oldukça BTC kullanan şeyler kullanmaya çalışıyorum, örneğin bahis yapacaksam iddaa'dan değil de BTC geçerliliği olan bir siteden yapıyorum ya da yurtdışına para gönderecek insanlara BTC'yi kullanmalarını tavsiye ediyorum vs. Yazın da güzel; Token'lardan bahsetmen de güzel olmuş.

Sort:  

Coinlerle ilgili olarak Airdropları takip etmenizi öneririm. Piyasaya yeni çıkan coin/tokenler bazen tanıtım amaçlı ücretsiz dağıtım yapıyorlar. Twitter'da Airdrop haber veren birkaç hesabı takibe almanız yeterli.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56519.24
ETH 2991.31
USDT 1.00
SBD 2.16