Sort:  

Jeśli chodzi o airdropy to jedyne czego można być pewnym to to, że się nie straci. Jeśli spełnisz wszystkie wymagania to tokeny trafiają na twój portfel chociaż czasem trochę się z tym schodzi. Ja osobiście brałem udział w kilkudziesięciu akcjach tego typu i jak na razie jeden z kilku projektów, które są już na giełdach daje całkiem fajne profity. Akcja o której mowa była z MinexCoinem(MNX) w której za rejestrację przez fb i twittera z ukrytym wyświetlaniem dostałem trochę ponad 10 coinów, które cały czas trzymają swoją wartość w BTC, a USD w najwyższym punkcie było 33$ za sztukę. Ponadto cały czas wrzucam środki na lokatę w aplikacji MNX, więc środki, które dostałem za darmo cały czas pracują ;)

Jeżeli projekt jest ciekawy, dobrze poprowadzony, rozwiązuje jakieś problemy, są prowadzone akcje marketingowe i widać co tak naprawdę twórcy chcą osiągnąć to istnieje duże prawdopodobieństwo, że z takiego airdropa zgarnie się miesięczną pensję, tylko potrzebna cierpliwości ;)

~Mateusz

a widzisz to fajnie fajnie tylko ze ja nie mam fejsbuków. mam kilka tożsamości potwierdzonych zweryfikowanych itd itd ale fejsbuków niemam i lipton panie :( ale obserwuje pewnie trafią się jakieś ciekawe airdropy to chętnie zagram.

Na szczęście do niektórych wystarczy sam e-mail i rejestracja na stronie ;)

~Mateusz

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64319.13
ETH 3411.87
USDT 1.00
SBD 2.51