Despre mine

in #crypto6 years ago

Salutare tuturor !

Ma bucur ca sint aici si trebuie sa va mărturisesc ca nu am Facebook :)) nu sint un tip care să socializez (nu înseamnă că nu sînt sociabil) dar, poate din cauza lipsei de timp – sau poate, mult mai sigur – din pricina caracterului meu, nu sint genul care să socializez.
Mi se pare însă că în acest loc ar putea fi o oportunitate reală de a socializa cu un sens. Nu ca alte genuri de socializări, ca să nu spun mai multe :)), înțelegeți voi..:)) nu ar avea sens. Depinde ce înțelegi prin a avea sens...
Despre mine. Am 42 de ani (cam bătrîn, nu ? :)) ) și în ultimul timp (adică de vreo 6 luni) ma „ocup„ cu cryptomonedele – și exact acesta este lucrul depre care, în principal, aș dori să discut du Dvs. Nu neapărat să vă împărtășesc din experiența mea (deși poate fi, întrucîtva, valoroasă...pentru un novice în ale crypto, măcar) dar fiți siguri că o să vă împărtășesc din cyptoexperiența mea, fie că vreți sau nu, dar și depre alte lucruri.
Ce să vă mai spun: de profesie sînt avocat (nu am un Mercedes SL 500 la poartă, sînt prea cinstit – dar am o poartă :))), am o soție ( minuată – dacă cumva, vreodată, în afară de Facebook, va ajunge cumva aici, deși nu cred), am două fete, super minunate, una de 1 an și jumătate iar cealaltă de 10 ani. Minunile lui tata :))
Alfel, nu prea știu cum că mă descriu: capricorn, nu neapărat cu idei fixe, superfamilist, un tip care mă chinui să fac din viața asta ceva mai bun. Mă refer în principal la viața mea, iar nu la societate în general – care, din puncul meu de vedere, în România, în acest moment dar și în viitorul pe termen mediu, este praf....
Și ca să conchid prezentarea despre mine: îmi pare foarte rău să o spun, dar, cum te străduiești mai mult (cel puțin în țara asta), se pare că cu atît mai mult realizezi că ești în locul NEpotrivit. Și sincer, chiar nu aș vrea ca, atunci cînd voi închide ochii, să spun „Life is a shit and then you die..„

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 65070.55
ETH 3147.10
USDT 1.00
SBD 2.55