Едно от най-обещаващите ICO-та, което се подготвя в момента - The Abyss

in #crypto6 years ago (edited)

Това е информация за едно от най-обещаващите ICO-та, което се подготвя в момента. Всъщност това не е ICO, a DAICO.
The Abyss проектът е със стабилен тийм и идея. Идеята е свързана с гейм индустрията и възможността за геймърите освен да играят безплатно, но и да печелят допълнително от свои активности. Платформата предоставя и необходимите възможности за дивелопърите на видео игри да популяризират своя продукт, създавайки и упралявайки цели кампании на платформата.
За да бъдете допуснати до разпродажбата, трябва да сте направили регистрация на сайта им и да сте минали KYC (know your customer) процедурата. Трябва да сте въвели и публичния адрес на вашия Етериум уолет, който да подържа и ERC-20 токени. Хубаво е да сте го направили преди да започне продажбата на 7-ми Март, за да можете да купите на най-ниската цена при първите 48 часа от продажбата.

Ето тук може да намерите още информация: https://www.theabyss.com/

Sort:  

Това е супер! Ще следя.^DEE85522F6F3DAB9AE062CBE8AB1260A7906029033DD5FEBD4^pimgpsh_fullsize_distr.jpg

Това ще го следя

да трябва да се проследи според мен ще е много печелившо

Това е интересно като предложение.

Благодаря за информацията ! :)

аз съм в едно немско ИСО и сега чакам от него , да видим , почти всяко ИСО завършва с някаква печалба

да ако е това което си мисля, го дават че ще е доста обещаващо

Много добре! Много харесвам проекти, които правят така, че потребителят да печели от активността си или от съдържанието, което е създал. И тук, в Стиймит, правим същото...

Да супер е като идея

KYC (know your customer) процедурата. това е добре ,за мен означава ,че биха били сериозни :)

и за мен ми изглеждат сериозни

Внимавайте защото такива проекти има много и са вече на борсата Enji например има същият проект,в смисъл задържаш си дълго парите и не се знае дали ще се развие добре за компютърни игри конкуренцията е голяма

да за жалост винаги има риск с тези криптовалути

ще го следя , благодаря...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59991.95
ETH 2664.96
USDT 1.00
SBD 2.45