Transaction Fee - TOP Curency Polonex/Bitrex [PL/EN]

in #crypto7 years ago (edited)

Hello, I decided to compile the most popular
crypto currency and compare the transaction fee.

KURS.jpg

If someone plays on small amounts the
consciousness of different levels fee.
Can save a bit of money.


Polish version:

Siema, postanowiłem stworzyć
tabelkę porównującą podatek
transakcyjny dla popularnych
krypto walut, jak widać na tabeli
powyżej opłaty są na bardzo
rozrzuconym poziomie, najdroższe
przesyły ma zazwyczaj BTC,
chociaż Polonex zadbał o swoich
klientów i bardzo zmniejszył
opłatę BTC w porównaniu do
innych giełd, zobaczymy jak
wpłynie na to SEGWIT,
głosowanie ma być 1 sierpnia.

Waluty drobnicowe mają najniższe
podatki, ale to nie znaczy że tak
będzie cały czas waluty które były
na początku tanie i szybko poszły
w górę mają podatki na dość
wysokim poziomie takie
ETH prawie 7zł,
DASH (Polonex 7zł/Bitrex 1,4zł)
Monero (odpowiednio 7 i 9zł)

Nie dziwi mnie strata popularności
NEM gdy za przesył miedzy
giełdami zapłacić trzeba bagatela
15XEM co po dzisiejszym kursie
to ponad 11 złotych. Nie podoba
mi się też USDT, gdzie na
polonexsie płaci się 2 wirtualne $
zaś na Bitrexsie bagatela 5USDT
co jest nie lada zdzierstwem,
niektóre moje inwestycje są warte
mniej niż ten podatek...

Z tego co zauważyłem często Fee
zależy od opłat wydobywczych w
danej walucie, zazwyczaj giełdy
żądają 2 krotność tej kwoty
np. dla LTC typowe Fee wynosi
1mLTC dla normalnego obciąże-
nia sieci, giełdy biorą 2mLTC.
Chociaż to nie zawsze jest regułą.

Podsumowanie:

Nie jest łatwy los człowieka,
liczącego każdy grosz, jednak
umiejąc dysponować w odpowie-
dni sposób małymi kwotami,
łatwiej cieszyć się z tych
większych. Często zaleca się nie
trzymanie przez dłuższy czas
tokenów na giełdach, jednak
przesył na portfele i inne giełdy
kosztuje, czasem naprawdę nie
mało. Warto wiec sobie
uświadomić ile tak naprawdę
kosztuje nas transakcyjne Fee.

Sort:  

Dzieki za poruszenie tematu.

image
Nie wiem w czym sobie piszesz posty, ale proszę popraw łamanie wierszy, bo obecnie wygląda to strasznie.

Siema, fajnie że zwróciłeś na to uwagę,
ogólnie pisałem z poziomu przeglądarki starałem się tak
dostosować tekst by dobrze wyglądał na moim
15 calowym ekranie. Ogólnie nadal się uczę odpo-
wiedniego justowania tekstu na tym portalu, z tego
co zauważyłem kopiowanie z takiego worda na nic
się zdaje, dopiero stosowanie twardego entera jest
zapamiętywane przy wszelkim kopiowaniu.
Teraz zwęziłem rozpiętość tekstu, więc powinno
wyglądać już nieco lepiej.

Ale po co łamiesz linie w środku akapitu?

W sensie żeby wgl. nie robić twardego entera tylko pisać ciągiem ?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ut diam et metus sodales porta. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Phasellus aliquet turpis eros, vel mattis enim condimentum et. Phasellus dolor dolor, congue ac luctus nec, efficitur id sem. Phasellus eu rhoncus massa, mollis condimentum sem. Nam id maximus massa. Quisque sit amet quam diam.
DWA ENTERY
Sed id nisi dolor. Fusce at elit ac nunc hendrerit euismod vel placerat nulla. Donec et nibh nec augue cursus tempor vitae at quam. Nunc id augue venenatis, pellentesque ligula consequat, euismod augue. Morbi ut urna luctus, suscipit ante eget, pretium felis. Donec et accumsan urna. Aenean ligula quam, tincidunt et accumsan ut, porttitor placerat turpis.
DWA ENTERY
In consequat hendrerit luctus. Curabitur sed accumsan tortor, vel convallis velit. Aenean ut nisi blandit, facilisis odio vel, scelerisque urna. Praesent libero erat, rhoncus id felis vitae, condimentum porta odio. Nam lacinia massa eu velit tincidunt iaculis in vitae nisl. Aenean et porta urna, id placerat nibh. Curabitur fermentum volutpat porta. Integer convallis enim eget dignissim iaculis. Aliquam volutpat felis non dui semper malesuada. Vivamus dignissim ex purus. Aliquam erat volutpat. Duis dictum est ac elit congue, ut dictum lacus blandit. Suspendisse nec pellentesque arcu, nec tristique ante.

Nie wiem, czy zrozumiałeś :)

Tak zrozumiałem :P thx

im currently looking into this cryptocurrency at the moment myself, pretty new to it, any tips on starting?

Many times read and analyze charts.
https://coinmarketcap.com
This market is very risky and dynamic.

Jeżeli ktoś przesyła jednego ETH DASHA czy inne krypto - ok niech szuka tanich wypłat.

Ale jeżeli ktoś robi arbitraż to opłata jest wliczona w koszty ;)

So , you show that depending on the cryptocoin to be traded you better use poloniex or bitrex. Also then, its a must to have account in both exchanges ..

ja tam nadal mam dużo PPC :p mimo, że stoi w miejscu.

Oj brakuje mi tu Bitshares w tym towarzystwie :P

transfer = 0.21851 BTS (bez względu na wielkość transakcji)

0.21851 BTS fee x kurs 0.292625 BTS:USD

Flat Fixed Fee = $0,063941

BTS jest w tym zestawieniu, przesył miedzy portfelami BTS jest chyba darmowy, albo bardzo mały (testowałem na appce mobilnej, deskopowa mi nie działa, bo nieustanie problem z synchronizacją czasu). Jednak przesył z giełdy jest cholernie drogi bo jak widać w zestawieniu Polonex i Bittrex pobierają 5BTS za przesłanie na swój portfel.

czyli miałem "oczopląs" i nie zauważyłem :|

a co do synchronizacji czasu, to jeśli faktycznie upewnisz się że czas jest ok i nadal nie będzie działać, to spróbuj się przełączyć na inny węzeł, ja ostatnio używałem Rosyjskiego

trzeba bo wpisać ręcznie, chyba ze wejdziesz przez RuDEX
https://market.rudex.org/#/
i ustawisz język na EN

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02