Wirex karta - dlhodoba recenzia / Wirex card - long-term review

in #crypto6 years ago (edited)

Screenshot_20190126-104644.jpg
Debetna platobna karta ktorou môžete kupovať aj krypto. O karte som sa dozvedel z videá od užívateľa .... a do mesiaca som ju mal doma. Kartu využívam od vtedy na dennej báze. K výhodám tejto karty patrí nákup krypta ( momentálne BTC, ETH, XRP, LTC a nedávno pridaná WAVES a WLO) a cashback. Každá z týchto výhod ma svoje "ALE".

1. Nákup krypta

Nevýhodou je o niečo horšie cena ako na Coinbase alebo Binance. Nieje to veľký rozdiel ale pri častých nákupoch aj malý rozdiel znamená čiastku o ktorej treba uvažovať.

2. Cashback

Cashback znamená 0.5% z každej platby. Poplatok za kartu je mesačne 1.2€ čo znamená že musíte minút minimalne 240€ mesačne aby ste boli na nule. Zarábať len na tom čo miniete nad 240€. Čiže ak nepouzivate kartu dosť často a neminiete mesačne viac ako 240€ nemá pre vás asi zmysel.
20190126_135733.jpg

Wirex v zahraničí.

Kartu môžte využívať aj v zahraničí. Ja som to skúšal v Českej Republike. Kurz v banke bol 1EUR = 25.58CZK. Karta mi dávala kurz 1EUR = 25.52CZK čo je perfektný kurz. Väčšinou si do zahranicia menil peniaze ale teraz som platil už len kartou Wirex.

Podpora

Podpora je na dobrej úrovni. Vďaka nejakej udalosti Wirex všetkým vyresetoval hesla a museli ste si jo obnoviť cez "Forgotten Password" a potom zadať slovo na obnovenie účtu. Mne sa ale podarilo zabudnúť slovo na obnovenie účtu. Keď som si ho chcel obnoviť trvalo týždeň kým mi na moje emaily prišla ina odpoveď ako ta ze mam použiť link na "Forgotten Password". Potom som musel na podporu zaslat svoj dátum narodenia, fotku s dokladom ktorý som použil pri registrácii a dátum posledných dvoch transakcií (depozit,withdrow...). Následne mi prišiel mail s linkom na obnovenie hesla a slová na obnovenie účtu. Tento link má platnosť len 60minut takže ak obnovujete svojich sledujte pozorne mail. Počas tohto celého sa kartou dalo ďalej platit.

Zaver

Zatiaľ veľká spokojnosť s kartou. Pre mňa jediná karta ktoru využívam na dennej báze. Svoju kartu z banky využívam len na výber z bankomatu. Na kartu stále pribúdajú nové coiny pre nakup takže progres tam je. S vkladom na kartu nemá problém žiadna banka cize sa vyvarujete vráteným platbam. S kartou nie su ziadne problemy takže vrelo odporúčam. Ak ju ešte nemáte možno ju skusite cez môj refferal ... ;) https://wirexapp.com/r/r0dy1mwh3b

Koniec

EN

Translated from Google Translator

Payment card with which you can buy crypt. I learned about the video from the user ... and I had it at home in the month. I use the card from here on a daily basis. The advantages of this card include the purchase of crypt (currently BTC, ETH, XRP, LTC and recently added WAVES and WLO) and cashback. Each of these benefits has its "BUT".

1 Buy Crypt

The disadvantage is a little worse than Coinbase or Binance. This is not a big difference, but with frequent purchases, even a small difference means the amount to consider.

2 Cashback

Cashback means 0.5% of each payment. The charge for the card is € 1.2 per month meaning you have to spend at least € 240 a month to be at zero. Earn only what you spend over € 240. So if you do not use the card quite often and you do not have a monthly fee of more than € 240, it probably does not make sense to you.

Wirex abroad.

You can also use the card abroad. I tried it in the Czech Republic. The course at the bank was 1EUR = 25.58CZK. The card gave me a course of 1EUR = 25.52CZK which is the perfect rate. Mostly he changed money, but now I only paid the Wirex card.

Support

Support is good. Thanks to some event, Wirex has reset all your passwords and you have to recover via "Forgotten Password" and then enter the word for account recovery. But I was able to forget the word for account recovery. When I wanted to reset it for a week until my email came to me like a link to "Forgotten Password". Then I had to send my birthday to support, a photo with the proof I used for registration and the date of the last two transactions (deposit, withdrow ...). Then I received a password with a password reset link and words to recover my account. This link is valid for only 60 minutes, so please keep an eye out for your renewal. During this whole card, it was still possible to pay.

Conclusion

So far, great satisfaction with the card. For me the only card I use on a daily basis. I use my bank card only to pick from an ATM. New shopping coins are getting on the card so progress is there. There is no problem with the deposit on the card, no bank cize to avoid refunds. There are no problems with the card so I recommend it. If you can not try it again through my refferal ...;) https://wirexapp.com/r/r0dy1mwh3

The End

Ak sa Vám článok páčil poteší ma každý UPVOTE, RESTEEM, COMMENT.
_0000000.jpg
Zdrojom obrázkov je môj Instagram https://www.instagram.com/born666_/ a Google.
Refferal Wirex: https://wirexapp.com/r/r0dy1mwh3b

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63813.24
ETH 2654.52
USDT 1.00
SBD 2.76