Post świeżaka...

in #crypto6 years ago

Witam.
 Jest to mój pierwszy post na steemit.com.steemit.com.Integracja Wydawane Dostępne Zbudowany kucoin  Witam.
 Jest to mój pierwszy post na steemit.com. Sam za bardzo nie wiem jaką formę przybiorą moje posty i jak się rozwinie moja przygoda ze steemit.com. Na dzień dzisiejszy będzie to coś w rodzaju crypto dziennika, który pomoże mi uporządkować i zarchiwizować moje kroki.
Pierwszą moją pozycją jest #TEL
Telcoin jest to token ERC20 (oparty o BC #ETH) służący do płatności mobilnych. Poniżej informacje ze strony projektu :
"Telcoin koncentruje się na łączeniu się z sieciami komórkowymi na całym świecie, umożliwiając łatwą konwersję między mobilnymi pieniędzmi telekomunikacyjnymi, przedpłaconymi kredytami i platformami rozliczeniowymi po płatnościach. Nasz model jest prosty: Dystrybuujemy Telcoin do sieci komórkowych zgodnie z poniższym modelem motywacyjnym, który sprzedaje go swoim subskrybentom
Integracja finansowa dla mobilnego świata. Kryptowaluta dystrybuowana przez operatora sieci komórkowej i akceptowana wszędzie.  Telcoin koncentruje się na łączeniu się z sieciami komórkowymi na całym świecie, umożliwiając łatwą konwersję między mobilnymi pieniędzmi telekomunikacyjnymi, przedpłaconymi kredytami i platformami rozliczeniowymi po płatnościach. Wydawane przez operatorów telekomunikacyjnych Telcoin będzie dystrybuowany wyłącznie przez operatorów sieci komórkowych GSMA. Dostępne na całym świecie Współpracując z firmami telekomunikacyjnymi, przenosimy Telcoin do 5 miliardów użytkowników mobilnych. Zbudowany na solidnym fundamencie Korzystając z blockchain Ethereum, Telcoin dziedziczy siłę zaufanej sieci. Nasz model jest prosty: Dystrybuujemy Telcoin do sieci komórkowych zgodnie z poniższym modelem motywacyjnym, który sprzedaje go swoim subskrybentom Emisja Telcoin do Telcos nastąpi w tempie 5% rocznie przez okres 10 lat po ICO, dystrybuowana do sieci telefonii komórkowej GSMA w sposób ciągły opiera się na etapie integracji Telcoin." Co mnie skłoniło do zainteresowania się akurat #TEL? Jest to nowy token na giełdzie kucoin.com z fajnym pomysłem, który może wypalić i się rozwinąć. Jego cena z racji że jest to nowy projekt nie jest wysoka, a gdy #TEL będzie realizował swoje założenia to można się spodziewać wzrostów na ciekawy poziom.  
Moja przygoda zaczyna się od ceny 54sat. I traktuje to jako long, jednak wszystko zweryfikuje czas. Poniżej aktualna sytuacja tokenu :

Powyższe propozycje są jedynie personalną opinią i nie jest to porada inwestycyjna. 

Sort:  

What a nice post, i followed, please follow back. :-)

Congratulations @andrzejb88! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71297.37
ETH 3698.84
USDT 1.00
SBD 3.75