Sort:  

Słusznie ktoś napisał o Tobie tutaj:

Żałosny jesteś kolego.

Artykuł został przeze mnie napisany poprawnie - ostrzegaj sobie - jeśli masz uwagi bądź konsekwenty i mniej uwagi do wszystkich. Nie interesują mnie Twoje uwagi. Nie usunę tagu polish. Usunę tylko wtedy jeśli i te wszystkie osoby usuną a jest ich sporo i to w tagu polish: https://steemit.com/trending/polish Nie bądźcie obłudni w swoich ocenach. Wszyscy to wszyscy. Skoro tak wielu użytkowników pod tagiem polish używa języka angielskiego - to i ja będę używał. Nie jesteście właścicielami i Panami tagu polish. Mam takie samo prawo do tego tagu jak i Wy.

Całe trending to posty albo po polsku, albo w dwóch językach, albo dotyczące języka polskiego. W jaki sposób twój skopiowany tekst się w to wpasowuje?

Cały tekst to kradzież. Porównanie niżej:

link do całej grafiki

Kradzież ?????? Nieźle masz chłopcze coś z garnkiem. Populous.co jest wręcz zadowolona z mojego wpisu i że promuję Populos. Po za tym jest link do źródła. Ładny oszołom z Ciebie.

Promujesz stosując spamerskie taktyki?

Poczytaj - czym jest SPAM a czym jest informowanie na temat najnowsze informacji społeczności. SPAM - kolego - poczytaj dobrze co to jest SPAM.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57405.63
ETH 2867.89
USDT 1.00
SBD 3.54