Ajmo se nać' (if you don't speak Croatian, skip this post)

in #croatian7 years ago

This post is for Croatian Steemers. If you don't understand this language, please ignore it!


Puno san razmišlja o tome kako bi triba izgledat moj prvi post na hrvatskom... da ga pišen na književnom? Ili na svom srednje-dalmatinskom dijalektu u kojen san hard-core. I kad dođeš u životu do takve dileme, bitne su samo dvi stvari:

izvadi govnić iz nosa i budi ono šta jesi!!!


Znači, moje poslovne okolnosti mi ne dozvoljavaju ni da se približim Portugalu ove godine. Iduće godine neću propustit, ni slučajno, pa makar bilo u Tunguziji. Evo kako stvari stoje danas:

Isto tako znan da masu vas ne ide iz financijskih razloga:

A kako nismo baš pre-nagrađivani u zadnja 3 miseca kao prije, ne virujen da će ih ić više od 3-4 iz Hrvatske!


Ajmo mi zato napravit svoj SteemFest!


Možda prije neslužbeni Steem MeetUp... onako, opušteno! Malo gricnit, malo popit, malo se družit!

@olegw je izaša sa predivnom inicijativom, ja se pridružujem! ;)

Provjeri post EVO GA TU i udri vote ako nisi!
Na komentarima je bilo prijedloga oko Zagreba, Like, spominje se početak studenog, a evo ja prvi kažen da sam prilagodljiv do kraja, sidnen u auto i eto me bilo di! Isto mislin za @alktoni - ja i @moon32walker - a. Provat ćemo i nagovorit @fibra59, al kako znate, fax je zajebana stvar. Ako triba koga usput pokupit, na raspolaganju sam!

Al stvarno bi bilo dobro da nas dođe šta više!

Ima tu i par detaljića za raspravit!

Lokacija, vrime, di, šta, kako, kud, zašto... oćemo li negdi uzet smještaj, itd...

Al ono šta je stvarno bitno je da stisnemo ruku jedni drugima u živo! Bit će mi užitak sresti vas "vani" i zato:

Ajmo sad malo komentara da vidin šta mi imate reć...

otvor' ženo kapiju...

logo

Sort:  

skoro deset godina od ovog uploada :)

newbie san tu btw

Kako se sve promini i zasere u 10 godina... fala ti na ovome, ovo mi je najbolji beat ikad!

Very good your post my friend @dumar022. Success for you

Dakle gro ekipe je iz Zagreba ili Šibenika.
Jedna i druga lokacija imaju svoje prednosti.
Mislim da je Zagreb lakše za organizirati jer gotovo svi imaju nekoga za prespavati što olakšava financijski dio priče.
Gledam na kalendar i subota 4 ili subota 11.11 bi mogli biti dobri datumi.
Znači ajmo na ovom postu odrediti datum pa ćemo glasati za lokaciju, može?

Ma najlakše je Zagreb... čak su i moteli/hosteli jeftiniji nego u Lici, ako neko nema di! ;)
Iz studentskih dana u svakom kvartu imam bar dva prijatelja tako da meni nije problem. Samo da vidimo šta će drugi reć

11.11. Zagreb - Tko je za ?

ajmo malo pričekat da se više ljudi javi prije nego izdefiniramo datum...
11.11. reunion koncert od tram11, svejedno sam u ZG, ali bi me to poremetilo za meetup. nije meni problem dolazit u ZG više puta ;)

Ja prva dva vikenda u 11. ne mogu. Sorry, ali ako vama svima paše ok, ja ću drugom zgodom

ja ću doć :)

Ja sam za! Idemo u Šibenik!

Majo, bitan si Steemer, a nije da nas opet ima 300 tako da je bolje datume prilagoditi nama nego nas datumima!

Ja sam free lance mogu kad god ali ajmo nać jedan koji odgovara svima.

Ja sam razmišlja o Portugalu, al s obzirom da bi iša solo sve postane kompliciranije tako da ni ja ne idem, a da niti ne pricam o troškovima za tamo bit ta 3-4 dana. Znaci ako ne idemo u Portugal onda bi definitivno mogli nešto organizirat kod nas.

Imaš kakav prijedlog za vrime i misto radnje?

Ni slucajno, nisam nikad ogranizira nešto slicno. Sve ostavljam u ruke profesionalcima, ja samo dođem :)

Oprosti, nije mi bila namjera uvaliti ti organizaciju, nego samo pitan za prijedlog za vrime i misto kao i sve ostale ;)

Pardon šta se nisam lipo izrazija, meni sve odgovara, di god kad god. Osim ako nešto ne iskrsne tamo sam. Ako se dođe do konsenzusa racunaj +1.

ja sam u Zagrebu, odgovara mi bilo kada i bilo gdje moze i Šibenik

Super! Malo nas je al nas ima

Jedno pitanje nevezano, isplati li se ulagati novac u steem power i je li koliko toliko sigran taj steemit od krađa? Ako je netko informiran hvala na pomoci unaprijed

Pa sad... ulaganje... vodi racuna da je od listopada 2016 pa do svibnja 2017 cijena steema je bila izmedju 7 i 17 centi. Onda se pocela naglo penjat i u lipnju zamalo dotakla 3$. Sad je na oko 1.06$.

tako da niko ne zna, oce li rast ili padat. Al u svakom slucaju, ako mislis drzat tu novce neko duze vrime, definitovno se isplati.

Ne znam jos nikog kome je ukralo pare sa steemita a dugo sam tu. Cuvaj svoj key

Hvala na pomoći!

Znaci ovako moja guzica voli vidit puta, pa meni paše Zg . Tako da samo recite za neki datum i vidimo se onda.

Bit ces u toku

haha pa ja nisam skonto da si iz Hrvatske kad sam ti radio ovaj why so serious.
11.11. može taman dolazim u Zagreb na Tram11

I ja sam na tramovcima isto :) ako si taj mozda se i znamo

Bila bi to špica , ako je u sibeniku dolazin 100%, a zagreb je zajebano izvest zbog faxa.

Nista bez vodje memearmije

Ok, I skip, I tried, but I skip 😉

Thanks for your efforts ;)

😂😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63267.39
ETH 2572.65
USDT 1.00
SBD 2.80