Cool Cousin - Seyahat Etmek Artık Çok Kolay!

in #coolcousin6 years ago


Cool Cousin ile Seyahat Etmek Hem Ekonomik Hem de Çok Kolay


Ulaşım imkânlarının git gide artması, dünyanın bir ucundan diğer ucuna bile çok kısa zamanda ulaşılabilmesi, turizm verilerini de ciddi miktarda arttırmıştır.

Bunun neticesinde yediden yetmişe her yaştan insan artık sevdiği insanları görmek, doğal güzellikleri görmek için yollara düşmektedir. Evet insan olarak seyahat etmek her daim içimizden gelen bir heves olmuştur. Dünya tarihine baktığımız zaman her kültürden on binlerce insanın, kimi zaman at sırtında kimi zaman yürüyerek yapmış oldukları seyahatnameleri severek okuyoruz.

Ben de çok gezen bir kişi olarak hayallerimi süsleyen ve en kısa zamanda yoğun çalışma ve iş temposundan kurtulup, gerçekleştirmek istediğim planların başında bir dünya turu yapmak geliyor. Gerek iş olsun gerekse turizm amacıyla sayısız seyahate çıktım ve aşağı yukarı yüz civarı ülkeyi de ziyaret etme ve gezme fırsatı buldum. İş gezilerimin pek çoğunda lüks otellerde kaldım ancak ne o web sitelerdeki görsellerin yansıttığı rahatlığı ve lüksü bulabildim ne de verdiğim paraların karşılığını alabildim. Yapılan yorumların bile gerçek olmadığını düşünmeye başladım ve bazen de büyük bir pişmanlıkla bir daha kesinlikle bu tür otellerin çevresinden bile geçmemeye kendi kendime söz verdim. Fakat gezi maksatlı gitmiş olduğum ülkelerde de birçok kez otel dışında daha evvelden tanıştığım dostlarımın ricası üzerine kimi zaman dostlarımın evlerinde kaldım kimi zamanda arkadaşlarımın tanıdıklarının evinde. Buna kesinlikle inanın en lüks otelde göremediğiniz o huzur ve rahatlığı, beni evlerine kabul eden kişilerin samimi misafirperverliklerin de buldum.

Daha çok gittiğim yerleri oranın insanı gözüyle görmemi sağlayan, en güzel yemeği en uygun fiyata nerede yenilebileceğini gösteren ve en muhteşem güzelliklerin farkına varmama vesile olan hep beni en temiz duygularla gezdiren ve misafir eden değerli dostlardı. İnternet üzerinden ne kadar araştırma yaparsam yapayım oranın insanının bildiklerini bilme ve gezdirdikleri yerleri görme imkânım hiç olamazdı.

Ben kendimi bir turist olarak değil, hep o bölgenin halkı olarak hissetmeye başladım bir süre sonra.

Bir seyahat hazırlığı içerisindeyken, sınırsız tecrübe ve bilgiyi paylaşmak maksadıyla seyahat severlere “kuzenler” adını verdikleri insanlar ile iletişim kurmaya vesile olan “Cool Cousin” isimli bir oluşumla tanıştım. Cool Cousin neydi ve beni nasıl bu denli etkileyebildi? Kısaca özetlemek gerekirse Cool Cousin, çok uluslu firmalar tarafından ne yazık ki tekelleştirilen mevcut seyahat ya da tatil amaçlı merkezi sistemi değiştirerek, turizm sektöründe bir devrim yaratmayı misyon edinen, blok zincir tabanlı bir seyahat platformu.

Ben de hem denemek amaçlı hem de merakımdan IOS uygulamasını indirdim. Tam benlik ve inanılmaz kullanışlı bir uygulama olduğunu anlamam uzun sürmedi. Dünya üzerinde 3 milyondan fazla kullanıcısının olduğunu ve Los Angeles Times, New York Times, National Geographic gibi dergi ve gazetelerde bile haberlerinin çıktığını web sitesinde gördüğümde çok sevindim ve şaşırdım. Uygulamaya tekrar geri döndüm ve gideceğim yeri belirlemek için sayfayı açtığım zaman, uygulamanın nereye gideceğimi sorduğu sırada Londra, New York gibi şehirler sayfada gözükünce, içimden acaba ilk olarak “Big Apple” ı mı ziyaret etsem diye düşünmedim değil. Daha sonra “kuzen ol” bölümü karşıma çıkınca, kuzen oluyorsunuz ve gitmeyi düşündüğünüz yerlerdeki bütün kuzenler listesine bakabiliyorsunuz.
Bir gezginin, bu platforma girebilmesi için tek gereken şey CUZ token’leri. CUZ token’leri, Cool Cousin platformunda yer alan bir hizmet satın almak için ödeme biçimi şeklinde kullanılacak olan ERC20 standardında hizmet sağladığını ben de web sitesinden öğrendim. Bu denli kullanışlı bir uygulamaya bir seyahat sever olarak ilk kez şahit oldum. Hemen ilk fırsat bulduğum zaman deneyeceğim ve elimde var olan birikim ile biraz yatırımda yapmaya karar verdim. Size de muhakkak web sitesini https://www.coolcousin.com/ico/ ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.
Aynı zamanda Cool Cousin platformunda bulunan her kuzenin şehir rehberi gibi kendi profil alanları yer almakta. Bu platform ayrıca, seyahat severler için kuzenleri cinsiyet, yaş vb. gibi filtrelemek amacıyla seçenekler de sunmakta.

Faydalı Linkler

Site: https://www.coolcousin.com
Whitepaper: https://www.coolcousin.com/ico/coolcousin-whitepaper.pdf
Btctalk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2887590.0
Twitter: https://twitter.com/coolcousinco
Facebook: https://www.facebook.com/CoolCousin
Telegram: https://t.me/CoolCousin
Bountyhive link: https://bountyhive.io/join/Cool%20Cousin

Sort:  

For future viewers: price of bitcoin at the moment of posting is 8479.90USD

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64354.76
ETH 3506.23
USDT 1.00
SBD 2.54