Sort:  

hocam.. helal olsun..
süper projeler bunlar..başarabilmek ayrı güzel tabi..
eline emeğine sağlık.. yolun açık olsun :)

Teşekkür hocam bu muhteşem yorumunuz için saolun.

Congratulations, your contribution has been approved.

  • Your contribution type information sharing
  • Konunuz genel olarak Coogger projesi hakkında bilgilendirme içerdiği için onaylanmıştır. Coogger hakkında bilgi veren içerikleri elimizden geldiğince destekliyoruz. Teşekkürler.

You can contact us on discord.
coogger-moderator

Bu arada bir daha bana teşekkür etmezsen ban atıcam...

Teşekkürler bebeğim 😊❤️

Benim yardımımdan kastın eleştirisel bir bakış açısı ve arada sırada şunu şöylemi yapsan şeklinde oldu. :) Yardım denecek kadar büyük birşey değil yani, yinede benden bahsettiğin için teşekkür ederim. Projenin daha güzel yerlerde görürüz umarım en yakın sürede :)

Yardım yardımdır ,büyük küçük ayırt etmedim 😊 rica ederim, umarım görürüz.👍

Vallahi çok iyi olmuş ellerinize sağlık, bir sürü proje ve bir sürü umut. Hepsi çok temiz gözüküyor. Katkı yapan arkadaşları da tebrik ediyorum güzel şeyler yazmışlar.
Umarım düşündüğün seviyeye bir an önce ulaşabilirsin :) Kolay gelsin...

Teşekkürler, gelişimler bizleri geliştirecek bu arada teşekkür edecek o kadar çok kişi var ki isim veya kuruluş ları unutabilirim hepsine ayrı ayrı teşekkür ederim trkasa olsun,@pars11 olsun katkı yapanlar düşünce olarak destekleyenler.

Kasanın değerini bilen ilk kişi olabilirsin :D

:)) Emekleriniz sayesinde bu platformun daha da güzel olacağına inanıyorum. Zaman zaman yorgunluk, platformdan soğuma, konu bulamama gibi sorunlar yaşasak da, yeni özellikler çıktıkça platformun hem değeri artıyor hem de platforma heyecan geliyor. Sadece Utopian'a bağlı gelir elde sistemi dışında kapılar oluşmaya başladı. Bize de bu kapıları aşındırmak yakışır. Yazının komik anlarında yer almak mutluluk verici, keşke yazılımsal bilgim olsa da yardım edebilsem. Başarılarının devamını dilerim. 👍

Görüş ve ilginiz için teşekkürler, delegasyon alırsak veya SP mız çok olduğu zaman gelirse dediğiniz gibi coogger da yeni bir gelir elde etme sistemi olur ,buna doğru yavaş yavaş ilerliyorum bakalım saolun 👍🙃

Editör kurulumunu yeni yaptığım için coogger'da içerikler de ufak görüntü sorunu olabilir bunları en yakın sürede düzelecektir yani duzelteceğim 😊

You got a 8.01% upvote from @emperorofnaps courtesy of @coogger!

Want to promote your posts too? Send 0.05+ SBD or STEEM to @emperorofnaps to receive a share of a full upvote every 2.4 hours...Then go relax and take a nap!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59