You are viewing a single comment's thread from:

RE: Nedir Ul*n Bu coogger ?

in #coogger6 years ago (edited)

Elinize sağlık hocam coogger ı ben de tanıtmak istiyorum sizin yazdıklarınız bana fikir oldu. Cogger gibi faydalı projeleri tanıtmak ve kullanımını arttırmak burada hepiniz için iyi olacaktır. Ben coogger ı sadece yazılım ve bilim ile ilgili olduğunu sanıyordum herhangi bir konuda bilgi vermenin de coogger a katkı sağlayacağını sizden öğrendim, iyiki bu paylaşımı yapmışsınız hocam emeğinize sağlık, ben de coogger ile ilgili tanıtım yazısı hazırlayacağım. Ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar güzel olur...😃

Sort:  

coogger başta bot sanıldı sonra da sizin de dediğiniz gibi yazılım ile ilgili sanıldı ama yakında galiba bu yanlis anlaşılmaların önüne geçmis olacağız ,sizin desteğiniz daha öncede olmuştu bunun için ayrı , güzel yorumunuz için ayri teşekkür ederim 👍🙃

Ne demek hocam ara ara duyurmak lazım sürekli yeni gelenler oluyor. Bir katkımız olsun bizim de böyle güzel projelere

@baycan hanım ne demişler bir elin nesi var iki elin sesi var. Sizin yazınızı da merakla bekliyorum. Asil yorum için ben size teşekkür ederim.

Rica ederim hocam, ayrıca bu güzel ve faydalı projeye emek verip öncülük eden @hakancelik kardeşimize de teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57343.17
ETH 2341.96
USDT 1.00
SBD 2.35