You are viewing a single comment's thread from:

RE: 30/03/18: Sports contests digest

in #contest6 years ago

good day you're a woman or a man if you're a man you're a gossip you look like gey if you're a woman you're a European you had to be that's why the Latinos where we come are pimps because we're serious we do not go around with gossip and we give second chances

Sort:  

Вибачте, Барбадос, що ця ситуація в моїй країні змінює мене, і я думаю, що пізніше впливають мене Вибачте мене, якщо ви образити може бути друзів і почати роботу з нуля будь ласка, просто запитайте за те, що має багато проблем, і мені потрібно мати друга, прости мене брат Mio Дати мені нові можливості ви мати співчуття і любові у вашому серці прости мене, дозвольте мені брати участь у ваших конкурсі стерти мене в список Piedad

чувак, ти мене вже реально задовбав

Uzadovbav, що означає, що ми знову друзі знову, що я може брати участь у ваших конкурс, тому що я не розумію

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62997.47
ETH 2728.60
USDT 1.00
SBD 2.63