You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rules of my Free Fotball Contest/ Tipovačka na fotbal pravidla EN+CZ

in #contest6 years ago

Zajímavý nápad. Tohle by mohlo přilákat i zahraniční sportovní fandy. Zkus místo tagů "money" a "steem" příště přidat "sport" a "football" - možná bude odezva větší :)

Sort:  

Díky za tip s tagy. Uvidíme, jak to půjde, zatím nic moc.

Vidím no... možná by stálo za to se soutěžemi ještě chvilku počkat, než získáš více followers... ať se s tím neděláš zbytečně. Možná bys mohl nějak zjednodušit i ty pravidla, že prostě jen vypíšeš zápas a lidi ti budou do komentů psát své tipy, tak jak už to pár udělalo vlastně... Ale nechci ti do toho kecat, je to tvoje soutěž :)

Pár lidí už se zapojilo, tak snad se to postupně rozjede, Čekat se mi moc nechce, nečekám nějaký masivní nárust foll. a naopak tohle beru jako cestu, jak se tady trochu zviditelnit i mimo CZ komunitu.
S tím přidáváním komentářů podle toho,jaký tipuju výsledek mi to moc složité nepřijde, jde asi jen o zvyk. Pár lidí to udělá správně a další se chytnou (doufám:-))

Tak držím palce, taky se budu snažit zapojovat, ale popravdě jsem ze sportovního dění, od doby, co jsem přestal psát analýzy, docela vypadl :D Teďka poctivě sleduju vlastně jen český basket a druhou fotbalovou ligu, obojí kvůli Opavě. Btw, jedeš dneska do Svitav? Doufám, že ty Pardubice porazíte :)

Malá je furt nemocná a není ji moc dobře, u mě taky nic moc, takže basket jsme dneska vynechali. A je vidět, že naše podpora chyběla..

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43