LOGO CONTEST 20 STEEM + 5x2 STEEM/ KONKURS NA LOGO 20 STEEM + 5x2 STEEM / CLOSED

in #contest6 years ago (edited)

[ENG]

Hello, i want to change my logo/watermark that i actualy using on photos for something better and i asking You for some propositions. I wisht to have bold initials in some shape, hexagon or square, but it's not must, would be also nice to have good looking my full name logo, or both :D

In links below few examples what i have on mind with initials :

https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/initial-letter-kz-logo-template-design-vector-21933211
https://pl.pinterest.com/pin/136304326202209638/
https://www.shutterstock.com/image-vector/initial-square-k-z-logo-template-773875132

Logo must be in vectors, simple, good visible, without any graduated filters etc, best 2 colors and must have something from list below:

  1. Krzysztof Zajdel - Landscape Photography or Photographer
  2. Krzysztof Zajdel - Fotografia Krajobrazowa
  3. KZ or ZK - Landscape Photography or Fotografia Krajobrazowa

I will close contest and anounce winner when i will see logo that i going to use for sure.
Reward is 20 steem for winner and 2 steem for other best 5 proposition.

Greetings!

[PL]

Czesc. chce zmienic swoje dotychczasowe logo na cos lepszego, ciekawszego i dlatego tez zwracam sie do was o jakies propozycje. Chcialbym by logo to skaldalo sie z dosc pogrubionych inicjalow zamknietych w jakims ksztalcie np szescian czy kwadrat, ale nie jest to konieczne, moze to tez byc moje imie i nazwisko jakos dobrze wygladajace, wyrazne.

Ponizej co mam mniejwiecej na mysli:

https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/initial-letter-kz-logo-template-design-vector-21933211
https://pl.pinterest.com/pin/136304326202209638/
https://www.shutterstock.com/image-vector/initial-square-k-z-logo-template-773875132

Logo musi byc w wektorach, dosc proste, by bylo dobrze widoczne na zdjeciach, bez przejsc tonalnych, zlozone najlepiej z dwoch kolorow i powinno zawierac cos z listy ponizej:

  1. Krzysztof Zajdel - Landscape Photography or Photographer
  2. Krzysztof Zajdel - Fotografia Krajobrazowa
  3. KZ lub ZK - Landscape Photography lub Fotografia Krajobrazowa

Zamkne konkurs i oglosze zwyciezce, jak tylko zobacze logo co do ktorego bede pewny ze bede go uzywal.
Nagroda jest 20 steem dla zwyciezcy i po 2 steem dla 5 innych najlepszych propozycji.

Pozdrawiam.

CONTEST CLOSED / KONKURS ZAMKNIETY

Sort:  

Nie mam umiejętności z zakresu grafiki komputerowej, ale jakoś mnie natchnęło żeby spróbować, może chociaż komuś zasugeruję pomysł ;) Tutaj zrzut ekranu logo nałożonego na tło przykładowego zdjęcia. Falowana linia ma symbolizować linię krajobrazu - pagórek, dolina i tak dalej. Miałem jeszcze inne pomysły na motyw wpisania w logo linii krajobrazu, ale niestety brak doświadczenia z programami graficznymi uniemożliwia mi ich łatwe i szybkie zrealizowanie. (użyłem czcionki na wolnej licencji)

//EDIT: ta wersja z cieńszą czcionką w napisie "fotografia krajobrazowa" chyba lepsza.

Nie moge otworzyc tych linkow, wyskakuje mi komunikat ze nie mam uprawnien

Hm, dziwne. To może w ten sposób. Pierwszy:

I drugi:

to co mam teraz jest bardzo podobne tylko czcionka inna taka bardziej pisana a kreska jest prosta. :)

Hm, racja, rzeczywiście. Ogółem jest podobnie. Może jak mi się uda jeszcze jeden koncept zrobić i mój brak umiejętności mi nie przeszkodzi, to coś podrzucę, ewentualnie w formie która może kogoś innego zainspiruje :)

Dzięki za nagrodę :) Bardzo fajnie było spróbować coś stworzyć/zasugerować innym w tym konkursie. Mam nadzieję, że jeszcze pojawią się tutaj inni z fajnymi pomysłami na logo! :)

Hi, @muffoni!

You just got a 0.03% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Gdyby nie te wektory to może i bym coś pokombinował. Na wektorach się nie znam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62943.85
ETH 2464.43
USDT 1.00
SBD 2.55