You are viewing a single comment's thread from:

RE: [CLOSED] Euro Jackpot contest #19 - win 1 to 32 SBI and receive a part of the @steem-bounty!!!

in #contest6 years ago

11 en 25 zusss @jolanda doe je mee? Kijk een loterij over een loterij vettt je hebt kans om sbi shares te winnen en een uitbetaling van steem-bounty als je repost en 100% stemt mooi toch? Je hebt tot volgende week vrijdag de tijd. Dus vraag broers en zussen en moeders even om te reageren met een reactie wie weet win je wat... Ik geloof sowieso een deel van de steem-bounty 😁 die over een week na posten uitbetaalt.

Posted using Partiko Android

Sort:  

We gaan het zien broer @hans001. Volgens mij heb ik het goed gedaan. Moet nog het nodige inlezen hier. Komt wel. 💫

Posted using Partiko iOS

Jaaa komt vanzelf wel kijk op @greendelivernl en mijn index post daar je kan daar een hoop inlezen.

Posted using Partiko Android

Thanks for your continuous support @hans001!
Good luck again :)

Heeft @jolanda Gina al actief voor jouw mention @hans001? :)

Wat is Gina?

Posted using Partiko Android

Gina is een Discord bot waar je kan instellen waarover je berichten wilt ontvangen.
Een simpele versie van Steemify van de @blockbrothers.
Als ze Steemify heeft, heeft ze Gina niet nodig. Anders is @ginabot wel handig (icm Discord).

Wat ik een nadeel vind van discord is je wordt serieus gespammed door jan en alleman. Dag... en nacht.. Ik sliep slecht doordat s nachts gewoon dat geblieb doorging je stond op gewoon 100 gemiste berichten van mensen die een link delen. Zeer zwaar irritant daarom heb ik veel discord servers gemute de enige die ik niet gemute had was alldutch. Dus discord is zijn functie voorbij gestreefd en is een serieuze spambot geworden die zich in je telefoon oproepen nestelt.

Posted using Partiko Android

Er was idd een tijd met veel ongewenste prive-berichten.
Dit heb ik nu niet meer. Toevallig wel 10 minuten geleden nog wel ==> muted en goed is :)
Krijg er nu minder dan een per maand.
En de servers/kanalen kan je instellen. Enkele heb ik op @here/@everyone wel aan - maar bij de meeste krijg ik helemaal geen berichten meer. Alles uit.

Ohhh okok handig maar ze heeft een iPhone dus kan ze steemify gewoon instellen

Posted using Partiko Android

Cool - dat is handig!!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 60938.00
ETH 2386.38
USDT 1.00
SBD 2.57