WoensdagWedstrijd #6 : Truc-fotografie

in #contest6 years ago (edited)

wwtruc1.jpg

Elke week een nieuwe wedstrijd

Nadat we 5 weken lang een wedstrijd hebben gehouden ter promotie van de Nederlandse Steemit community, hebben we besloten om door te gaan met de #WoensdagWedstrijd. Maar dan voor de lol...en ook voor de prijzen natuurlijk 😃.

alldutch-banner-2.png

Truc-fotografie (ideetje van @Sv1rby)

Tegenwoordig, in het digitale tijdperk, is het ontzettend makkelijk om een foto te bewerken. Dit kan dan ook op allerlei manieren. Maar deze week willen wij geen digitaal bewerkte foto's zien, maar truc-foto's zoals bijvoorbeeld deze:

20180407_175646.jpg

Deze foto is gemaakt door een stuk speelgoed op de juiste afstand voor de lens te houden, zodat er een bepaalde dieptewerking ontstaat.

De foto bovenaan deze post is genomen op het moment dat ik uit het water spring, waardoor het lijkt alsof ik op het water sta. Heel toepasselijk is deze foto genomen op "Jesus beach" in Turkije.

alldutch-banner-2.png

Regels voor deze wedstrijd

De opdracht luidt dus : maak een leuke truc-foto

Verdere regels voor deze wedstrijd zijn de volgende:
  1. Upvote deze post. (het liefst met een volle 100% vote😁)
  2. Maak een Steemit post met daarin jouw truc-foto.
  3. Gebruik voor die Steemit post de tags #alldutch en #woensdagwedstrijd.
  4. Plaats een link naar jouw Steemit post hieronder in de comments. Zo kunnen we goed bijhouden wie er mee doen aan deze wedstrijd
  5. Maximaal 2 inzendingen per persoon.
  6. Jouw inzendingen moeten binnen zijn vóór volgende week woensdag. Je hebt dus tot 23h59 op volgende week dinsdag om je inzendingen in te sturen.
  7. Uit de deelnemende posts kiezen wij één winnaar.

De winnaar ontvangt 1 SBD

(prijs gedoneerd door @marcovanhassel)

alldutch-banner-2.png

Wil jij de Woensdag Wedstrijd nog verder supporten?

Dat kan op de volgende manieren :
  • Dit bericht resteemen. Dat vergroot het bereik en zorgt dat er meer mensen gaan meedoen.
  • Prijzen sponsoren. Wil jij prijzen sponsoren voor de komende Woensdag Wedstrijden? Laat het ons dan weten in de comments of via onze Discordserver

alldutch-transparant.png

OVER ALLDUTCH

@ALLDUTCH is de online social community voor Nederlandstalige blockchain gebruikers, voornamelijk steem. De community is voor NL-BE members, de voertaal op onze server is Nederlands.

Posts met onze tags maken kans op promotie in een van onze wekelijkse initiatieven :

  • Gebruik de tag #Alldutchcreations (creative content) om kans te maken op vermelding in de wekelijkse Recap van @alldutchcreation, die elke maandag wordt gepost.
  • Gebruik de tags #AlldutchNL (Nederlandstalige content) en #Alldutch om kans te maken op vermelding in de Alldutch Recap, die elke vrijdag verschijnt.

Je vindt de Alldutch community op Discord via deze link: https://discord.gg/9mzqA7H

(Note EN; Abuse of tags not appreciated because it won't help the Dutch-speaking community to grow)

Community tag - #Alldutch
Creatieve content - #Alldutchcreations
Nederlandse content - #Alldutchnl

alldutchnew.gif

Sort:  

Echt leuk, geresteemed.. En aankomende week even mijn hoofd breken wat ik daarvoor zou kunnen gebruiken :)

Je hebt nog 6 dagen😂

Nog 3 uurtjes😂

Haha ik heb geen grandioos idee gekregen sorry :p en in de avond foto's maken met onze telefoons dat is toch geen strak plan.. helaas.. :(

Wat leuk ! Ik ga eens kijken of ik wat kan produceren. Fotograferen met een simpel toestelletje is dan wel een dingetje ;-)

Kan eventueel met de telefoon misschien?

Die heb ik nog niet. Althans nog geen pakketje, wel een telefoon ....... Soms loop ik wat achter.
Ik ga eerst iets leuks bedenken, want deze 'uitdaging' wil ik wel aangaan.

Beetje late reactie. Wat bedoel je met pakketje? Een abonnement? Of bedoel je dat je telefoon geen camera heeft?

Terwijl ik het opschreef dacht ik al.... da's niet het goede woord.... Ik bedoel inderdaad een abonnement of een bundel (pakketjes) Het was warm zullen we maar denken....

Met mobiele telefoon kun je vaak hele goede foto's maken, die kun je via USB of wifi naar je laptop sturen. Daar heb je dan geen abonnement voor nodig. Daarom snapte ik even niet wat je met pakket bedoelde. Helemaal fout is het niet hoor :)

Moet er geen kaartje in dan? Ik ga 'm straks eens pakken en kijken of ie foto's maakt. Zou ook eigenijk wel logisch zijn, want dat valt buiten een abonnement of bundel.

Toch wel ingewikkeld met een simpele camera en zon ;-)
Maar ik heb een poging ondernomen.....
https://steemit.com/alldutch/@marionsworld/witches-teasing-little-rascals

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61604.80
ETH 3444.70
USDT 1.00
SBD 2.50