You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dark Conspiracy Theories That Actually Turned Out To Be True / Part 1

in #conspiracy6 years ago

Pozdrav, evo tek sad videh objavu... Za većinu stvari sam čuo (možda čak i sa tvog kanala na yt). Mnogo mi se sviđaju objave i baš mi je žao što nisu bolje nagrađene, ali šta ćeš.... Inače imam par saveta i iskustava iz prve ruke koji bi ti pomogli da se ne mučiš kao ja kad sam ušao, ali nisu baš za stavljanje u komentar tako da ako te interesuje slobodno iskoči u discordu :D

Sort:  

Ma tek pocetak, bice bolje :)

Opusteno, samo bih da te postedim muke koju sam prosao kad sam pocinjao, inace ne trazim nista za uzvrat tako da slobodno cimaj ako ti bilo sta zatreba. Inace sakupih malu ekipcu koja podrzava dobre autore i jako rado bih ti bacio upvote zajednice ( 20ak upvota od oko 3 centa, znam nije puno ali eto..) samo imam problem jer mi se bune kad upvotujem nekog ko nije u zajednici... Tako da ako budes hteo beplatne upvote do kraja zivota uleti na server (mislim da ga ima na mom profilu) i imas poseban tretman tamo :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61821.96
ETH 2402.01
USDT 1.00
SBD 2.57