[Coniturk 14. Projesi] Hobi Olarak Uğraştığım Filoğrafi santı

in #coniturk7 years ago

image
Yaklaşık bir yıl oldu hobi olarak filoğrafi sanatıyla uğraşıyorum daha önce hep koşturmaça bir iş hayatı yaşadım hobiye zaman ayıraçak zaman bulamıyordum taki işden haksız yere çıkışım verilce kendimi bir boşlukta buldum birşeylerle uğraşmalıydı daha önce gördüğüm hoşuma giden filoğrafi sanatın ançak zaman bulamıyordum artık bir zamanım vardı hemen bir kursa başladım çok kısa zamanda öğrendim şuanda evde zaman buldukça yapıyorum hem para kazanıyorum aynı zamanda dostlarıma yaptığım taplolardan hediye ediyorum en ünemli olan kısım ise bana manevi olarak çok iyi geldigini diye bilirim ama çalışan Arkadaşlarıma bir tavsiyem olaçak
image
image
Dengeli bir hayat için çalışmak kadar kaliteli boş zaman geçirmeye de ihtiyacımız var. Tıpkı tek kişinin bir tahterevalliyi dengede tutmaya çalışması gibi, insanın ağırlığını her iki tarafa da verebilmesi gerekir. Sadece işten ya da sadece hobiden ibaret bir hayat, dengesini yitirmiştir. Akıl ve ruh sağlığımızı korumak, yaratıcılığımızı canlı tutmak ve mücadele edebilmek için çalışmayla kaliteli boş zamanı dengeleyeceğimiz bir hayat yaşamalıyız. Madem ki Zaman değerli varlığımızsa onu çok kaliteli bir şekilde harçamaşıyız bunu için tüm zamanınız işe değilde birazda manevi hayatınızada zaman ayırmalıyız iş hayatınızdaki stresini yorgunluğunu bir hobi ile uğraşarak atabilirsiniz bu sizi daha güçlü ve başarılı sağlık bir birey yapacağına inanıyorum zamanımız kıymetini bilelim boş yere israf etmeyelim kendinize uygun bir hobi ile uğraşan
image
image
image
Filoğrafi sanatı çok zor bir sanat değil bir taplo yapabilmek için gerekli malzemeler
Sunta,veya kavak, tahta, bakır tel, biz, çekit, çivi tahtayı kaplamak için deri veya süvvet kumaş
Çok sesiz bir sanat değil biraz ses çıkaran bir sanat çiviyi tahtaya çalarken çıkardığı o ses bakır teli sararke çıkan ses inanılmaz hoşuma gidiyor yaptıkça ortaya çıkan taplo güzeliği ruhumun dinlendiğini diye bilirim
Bu yazımda kazancın power up yapacağım.

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by neclatenekeci from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çalışmalarınız gerçekten çok başarılı. Elinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33