Steemit mi o da ne ?[Cointurk 18. Projesi] [Josseca#5171]

in #coniturk6 years ago (edited)

Merhabalar,

Ben Oğuzhan Abay. Yaşım 22. Sakaryalıyım. Trabzonda yaşıyorum. Karadeniz Teknik Üniversitesinde okuyorum. Makine mühendisliği bölümündeyim.
Aynı zamanda müzik prodüktörüyüm. Trap ve G-House müzik tarzlarında elektronik müzik yapıyorum. Gitar çalıyorum.
Dizi izlemeyi ve arkadaşlarım ile vakit geçirmeyi çok severim. Bunlar dışında bir hobim yok. Sosyal medya ile çok ilgiliyim youtube ve soundcloud'da müzik kanallarım var.

Steemit'e gelince steemiti can kardeşim Ali @josecca bana öğretti. Müzik ile uğraştığım için burada müzik platformu olduğunu ve işime yarayabilceğini söyledim. Kayıt olmayı yaklaşık 9 gün bekledim ve o zamanlarda steemit'i araştırdım. @kusadasi projelerini Ali'den öğrenmiştim. Bence gerçekten çok yararlı projeler. Çift taraflı herkes kazanıyor. Bu konuda teşekkür ediyorum sizlere.
Bu platformda yeniyim fakat bende birşeyler deneyeceğim herkes gibi. Bana yardımcı olan herkese teşekkür ediyorum saygılar. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33