Hvilke cones skal man vælge?

in #cones4 years ago

Hvilke cones man skal vælge afhænger først og fremmest alt efter hvor store joints du godt kan lide at ryge.

Personligt kan jeg godt lide en King Size cones, det svare cirka til en lang smøg.

Men de kommer i mange forskellige størrelser, både 1 1/4 Size, King Size Slim, King Size, Super Size, Party Size, B-52, Giga m.m. Udover det, kan man også finde forskellige cones med smag.

Du kan se forskellige cones på denne side: https://highhouse.dk/shop/cones-16c1.html

Personligt kan jeg godt lide dem fra Smokers Choice, desværre er de ikke produceret i en større pakke end 12 stk, men det er dem jeg ryger flest af.

For mig gør det ikke den store forskel om papiret er bleget eller ubleget, jeg kan ikke smage forskellen.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66167.46
ETH 3530.53
USDT 1.00
SBD 3.15