You are viewing a single comment's thread from:
RE: IT'S A PLEASURE FOR ME
Hola, El formato correcto del twweet es: Escrito + etiquetas + link al post. Buena suerte.
Hola, El formato correcto del twweet es: Escrito + etiquetas + link al post. Buena suerte.
Thank you for the update