ACTA 2, czyli jak zrujnować wakacyjne plany szarego 17-latka

in #complaining6 years ago (edited)

Przyznam szczerze, że jak się o tym dowiedziałem - spanikowałem. Później się zdenerwowałem...

ACTA 2, czyli coś, co ma wejść w życie 4 lipca 2018. Ma ona na celu.... yhhhh, z tej pogardy ciężko przechodzi mi to przez gardło, a tym bardziej ciężko mi się o tym pisze.... ocenzurowanie internetu i totalną inwigilację społeczeństwa. Nie można udostępnić zdjęcia w domenie publicznej, nie można robić streamów z gier ani filmów typu commentary z gameplayem w tle (bo nie jesteś autorem gry), nic nie możesz zrobić, bo ktoś tak zrobił wcześniej i łamiesz w ten sposób jego prawa autorskie... serio ? Jeszcze mają przeglądać każdego wysłanego maila lub wiadomość na messengerze czy innym serwisie do prowadzenia rozmów.

Najbardziej mnie striggerował fakt, że ta cała akta ma wnosić w życie obowiązek podatku za link, czy jak to się nazywało - już nie pamiętam. Jakby ktoś nie wiedział - chodzi o to, że jeśli chcesz wysłać JAKIEGOKOLWIEK LINKA, musisz zapłacić... TRZYMEJTA MNIE BO ZWARIUJE!!!!

Miałem w planach zrobić live'a z FarCry 5 lub Ark: Survival Evolved, ale ich nie zrobię, bo kilku pazernych ludzi z wyższego stanowiska postanowiło ocenzurować internet.
Miałem w planach wrzucić kilka filmów o tematyce przyrodniczej, ale ich nie wrzucę. Dlaczego ? Ano dlatego, że kilku pazernych ludzi z wyższego stanowiska postanowiło ocenzurować internet. Jeszcze mnie do paki wsadzą za to, że filmik nagrałem i korzystałem ze źródeł zawartych w domenie publicznej. A nie, zapomniałem, nie ma już domeny publicznej.

Jeszcze wpierdolę siebie i swoją rodzinę w długi... tylko za to, że trzeba za link zapłacić...

Najgorszy jest fakt, że polski rząd również wspiera ocenzurowanie internetu...

Kilka wieków temu ludzie ginęli za wprowadzenie wolności słowa, a teraz próbują nam ją odebrać. Powiedzmy temu NIE, w końcu każdy ma prawo się wypowiadać ma każdy temat.

I co, tym postem też złamię czyjeś prawa autorskie, bo ktoś wcześniej się wypowiedział na ten temat ? Będę musiał zapłacić bo w jakimś innym poście podałem źródła zdjęć ? Czekam na odpowiedź.

Internet miał być dla ludzi, którzy chcą dostarczać innym wiedzy, rozrywki lub pomagać innym, a nie dla rządu, który chce doszczętnie zaorać swoją gospodarkę: likwidacją gimnazjów, zakazem handlu w niedzielę, a teraz jeszcze ocenzurowaniem internetu tylko dlatego, że kilku ludzi ma takie widzimisię ?

Ja już nie chcę mieszkać w Polsce, odkąd dzieją się takie rzeczy. Chociaż, znając życie początkowego steemianina, ten post i tak nie zarobi za dużo...

Pamiętajcie: oni nigdy nie robią nic dobrego dla was, oni robią to na SWOJĄ KORZYŚĆ.

Zdjęć w tym poście nie będę umieszczał, bo jak to coś wejdzie w życie to jeszcze będę musiał płacić...

W poprzednim poście pisałem, że osobom w moim przedziale wiekowym bardzo zależy na pieniądzach dla siebie, szukają jakiejś pracy. STEEMIT jest czymś, czego szukałem od długiego czasu, żeby zarobić na siebie. Pewnie napiszecie w komentarzach, że mogłem wrzucać coś wcześniej - no mogłem, ale miałem wtedy bardzo dużo nauki.

Tak właśnie plany 17-latka na zarobienie chociaż złamanego grosika przez wakacje poszły się sypać...

Sort:  

Masz rację. Wyjedź za granicę pókiś młody.

Ja to mam nadzieję, że w Wielkiej Brytanii się tak nie odpierdala. W końcu od jakiegoś czasu nie są w Unii, a tam jest najbliżej. Mam tam też rodzinę.

Congratulations @marson! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @marson! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98