Ίδρυση εταιρείας στην Βουλγαρία

in #company5 years ago

Ίδρυση εταιρείας στην Βουλγαρία

Υυπάρχουν παγίδες και κίνδυνοι για την σύσταση μιας εταιρείας περιορισμένης ευθύνης στην γειτονική χώρα; Πως βλέπει η Ελληνική εφορία των φοροσχεδιασμό και την μετεγκατάσταση Ελληνικών επιχειρήσεων στην Βουλγαρία προς μείωση της εδώ φορολογίας; Στην Βουλγαρία οι εταιρείες και τα φυσικά πρόσωπα φορολογούνται με 10% φόρο και 5% είναι ο φόρος μερισμάτων. Η δημιουργία εταιρείας στην Βουλγαρία γίνεται εύκολα, κοστίζει γύρω στα 600 ευρώ και υποστηρίζετε από Ελληνικό λογιστικό γραφείο με έδρα την Σόφια.

Σύσταση εταιρείας και λειτουργία στην Βουλγαρία

idrysi-eterias-sthn-voulgaria.jpg

Πόσο εύκολο είναι τελικά να ιδρύσει κάποιος μια εταιρία στη Βουλγαρία ή να ανοίξει έναν τραπεζικό λογαριασμό στη γειτονική χώρα; Υπάρχουν αρκετές Ελληνικές συμβουλευτικές εταιρείες και λογιστικά γραφεία τα οποία παρέχουν συμβουλές στους Έλληνες επιχειρηματίες πως να μετ εγκαταστήσουν την εταιρεία τους στην βαλκανική χώρα και να κερδίσουν από τους φόρους και τα φθηνότερα εργατικά. Η σύσταση μιας νέας εταιρείας θέλει καλή μελέτη και υποστήριξη όταν γίνει ώστε να είστε σίγουροι ότι έχετε τους κατάλληλους συνεργάτες οι οποίοι μπορούν και ξέρουν πως να σας υποστηρίξουν για να είναι όλα νόμιμα και να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο.

Γιατί να επιλέξω να ιδρύσω την εταιρεία μου στην Βουλγαρία; Για να έχω δίκαιη φορολόγηση 10% , να μην έχω συνεταίρο στην επιχείρηση μου το κράτος, να έχω έδρα της εταιρείας χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να έχω πρόσβαση σε φθηνά εργατικά χέρια.

Sort:  

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές καλές τοποθεσίες εκεί έξω με παιχνίδια καζίνο. Αλλά αυτή η σελίδα βρείτε περισσότερα στη λίστα μου έρχεται πρώτη. Υπάρχουν πολλά καλά τυχερά παιχνίδια. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία αναζήτησης όπου μπορείτε να βρείτε το αγαπημένο σας χόμπι. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό που έχει προετοιμαστεί για εσάς.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67904.70
ETH 3244.25
USDT 1.00
SBD 2.66