You are viewing a single comment's thread from:

RE: CAN I HAVE YOUR ATTENTION PLEASE #curiecommunitybuilding

in #community5 years ago

First time I hear about this community. I wonder how many communities there are but also how you can find one if you are a newbie. I didn't find any of them and I still have trouble to understand how it all works.

Wish you a great day with🌞 and 💕

Posted using Partiko Android

Sort:  

He kitty waarom kom je niet naar de steemterminal discord daar hebben we hopelijk alle antwoorden op je vragen en verder zou ik het gezellig vinden ! Simplymike is ook aanwezig en die weet ook veel !
Kijk maar
Fijne Koningsdag
Britt

Discord werkt niet bij mij, mijn internet is te langzaam. Ik kan met moeite inloggen en posts laden, zelden een afbeelding zien en video nooit 😭.

De meeste sites laden niet of moeizaam...

Posted using Partiko Android

Je zou het op je telefoon kunnen zetten en in het openbaar is de WiFi echt ok de boodschappen blijven staan

Bij mij maakt het geen verschil ik heb alleen een telefoon geen computer. Vorig jaar werkte het nog nu niet meer.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57824.98
ETH 3133.87
USDT 1.00
SBD 2.42