Authors get paid when people like you upvote their post.
Join our amazing community to comment and reward others.
Sort Order:  trending
56
  ·  23 days ago

In my opinion one of your best pieces...but then again I am a geek.

·
73
  ·  23 days ago

Yeah. You're a geek 😉

·
73
  ·  23 days ago

Yes, this is very swagger jack worthy.

·
68
  ·  23 days ago

I share that opinion and I'm not sure I'm a geek.

72
  ·  23 days ago

But how did he actually get outside of the box?

·
73
  ·  23 days ago

Ask @krnel. He knows all about that metaphysical stuff.

·
·
72
  ·  23 days ago

I guess I could...but he's gone now. I wonder what happened to him...

Maybe his consciousness was finally raised to a level far superior to ours and he just levitated right into another dimension that we can't even see with our feeble, primitive minds.

·
·
·
73
  ·  23 days ago

You have been awarded some reward for best something.

It was a really really good something and you should feel something proud. Please give yourself a hug and know that you are really something special.

·
·
·
·
72
  ·  23 days ago

OMG! Thank you so much! How much money can I redeem this for?

·
·
·
·
66
  ·  23 days ago

I have some of those golden shiny things too. I guess they are tokens for a reward-coin not released yet, but no one wants to buy them inexplicably

40
  ·  23 days ago

This piece reminds me of "pearls before swine" comic strips in essence.

49
  ·  23 days ago

Thought this was C&H at first. Guess that's the sign of a quality internet comic. Well done!

43
  ·  23 days ago

Love it, still weren't they already on the outside of the box 😱

·
73
  ·  23 days ago

We're getting very technical now aren't we ;)

42
  ·  13 days ago

Clever! You remind me of The Oatmeal.

49
  ·  23 days ago

hahaha nice one, keep em coming I love these creations!

57
  ·  17 days ago

This post received a 5% upvote from @randowhale thanks to @mynameisbrian! For more information, click here!

45
  ·  23 days ago

haha, that is a good one.

26
  ·  23 days ago

This is awesome! Following :)

44
  ·  23 days ago

Brilliantly funny

38
  ·  23 days ago

So are dimensions in the same place just in different frequencies?

46
  ·  23 days ago

anybody else have this guy in there head 😂
()

50
  ·  23 days ago

I like it

63
  ·  23 days ago

So on point. Awesome!

58
  ·  23 days ago

Lol!

43
  ·  17 days ago

This is my favorite comic of yours to date: very thought provoking.