"Color palette" @olesia & @strecoza | YELLOW! "Жовта сторінка Весни"

in #colorpalette2 years ago (edited)

Привіт, ми з України!

Цей букет весняних квітів я хочу подарувати дівчаткам, які зібрали нас тут на конкурсному майданчику!

Хочу підтримати сьогодні естафету Color palette", яку подарували нам наші незмінні ведучі @olesia & @strecoza! "

Для цієї естафети я вигадала історію, в якій головні герої мають сонячні кольори!

Знайомтеся! Це собака на прізвисько Жовток, тому що він жовтого кольору і любить блукати сонячними жовтими полянами!

Нашого Жовтка люблять і радісно вітають маленькі веселі кульбабки, які нещодавно народилися від величезного вогняного світила!

IMG-5a257c8846c0d967c0161dcb90f12790-V.jpg

Чим хороші ці жовтоокі діти?
Тим, що вони вільні та їх не продають!

IMG-631e9f239bc91df5c8b4fe0fff1a368c-V.jpg

Вони на зеленому полотні трав, як маленькі пухнасті жовті хмарки!

IMG-6e45891bc4ca5d62c4f67fdf60b2b269-V.jpg

У цій жовтій казці навіть чорна смородина цвіте жовтими квіточками!

Квітневе сонячне цвітіння – прекрасних душ одухотворення...

IMG-5078f1a16eeb51f698e43caea7a0e039-V.jpg

Мабуть, у природи завжди є умілець-художник,
Це він і вигадав нарциси...

Якщо у кульбаб жовті мордочки, то у нарциса – сонячний жовтий ніс!

Ні, наш нарцис не пишається своєю красою! Він не вважає себе "кипарисом"!))
Але наш Жовток знає про те, що в нашій жовтій історії нарцис - перший гість Весни!

IMG_20220406_113049_995.jpg

А ще на всіх перехрестях весни розцвітають так звані жовті весняники! Вони найрізноманітніші! є довгоніжні, є зірчасті!

Серед сірих буднів, у купі каміння – вони як маленькі іскорки сонечка радують усіх!

Наш Жовток познайомив вас сьогодні із першими весняними квітами, в ароматі яких купається сонечко!

IMG-31f6ea6f8299b143b7fc6b4125290621-V.jpg

Це так звана "Жовта сторінка весни"

Мій світ складається сьогодні із жовто-блакитних кольорів. Це колір весняного неба та соковитого сонця.

IMG_20220417_122033_510.jpg

Якщо чесно, ніяк не можу повірити, що сьогодні замість нашого скверу Веселка – купа каміння.
Але в моїй пам'яті він залишиться жовто- блакитним!

Дякую @olesia та @strecoza за цю естафету!

Запрошую всіх бажаючих прийняти в ньому участь!

Вона тут: https://steemit.com/club100/@olesia/color-palette-or-yellow-en-ua

Ольга Заря

Sort:  

І собачка як у книжках у нашої @antorv, на кличку Жовток, і квітів море, навіть халат і той проник у естафету), жовто блакитний))).

Щиро дякую за конкурс! Трохи відволіклася, забулася і це добре...

Пост із сонячним теплом☀️ Аж світиться!

Ах, Юленько! Я дізналася, що мій герой історії жовтої сторінки весни - запозичив ім'я у героя твоєї книжки! Так званий Жовток-2!
Така щаслива, що мій піст світиться! Таке ж світло зараз у мене в очах! Ось спасибі так спасибі !!!
Як мало людині потрібно для щастя...

Часом такі милі співпадіння здаються справжнім натяком вищих сил☀️☺️
Привіт Вашому Жовтку від мого!
IMG_20210728_161123_840.jpg

Вау! Який милий! Точно Жовток!!!
Спасибі твоєму від мого!))

Зі мною можна на ти, з друзями я на ти, це ворогам кажуть "Іду на ви!"))

Дякую, Оленько💛💛💛 Але не зможу на "ти", я навіть рідних дядька і тітку на "Ви" називаю)))

💓❤️

Пост - просто супер! Особливо, Олю, мені сподобався твій халатик - кольору українського прапору!)))

Це халат моєї дочки, вона його мені віддала)) Сказала, що мені він більше підходить!)) Дякую, моя гарна! Рада чути тебе! 💓 ❤️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59368.30
ETH 2461.60
USDT 1.00
SBD 2.45