Color Challenge- Wednesday Yellow - Colza field

in #colorchallenge7 years ago

IMG_8615.jpg

[en] Colza field captured somewhere near Lublin, Poland
[pl] Pole rzepaku, zdjęcie zrobione koło Lublina

Canon EOS 450D + Canon EF-S 18-55 f/3.5 - 5.6
f/5.6, 1/1000s, ISO 200


Check my B&W Contest photos:
Metropolitan building - Warsaw
St Andrew the Apostle Church

Zobacz moje zdjęcie na konkurs B&W:
Budynek Metropolitan - Warszawa
Kościół św. Andrzeja Apostoła


Thank you for all upvotes, follows, comment and resteems!
New photos are coming in, so be sure to follow me at @wbucko.

Sort:  

Leci Upvote, też znam fajny rejon gdzie ładnie rzepak rośnie, może uda mi sie uchwycić jak będę niedługo tamtędy przejeżdżał.
Co do zdjęcia, tło mogłobybyć ostrzejsze, przymknij przysłonę następnym razem. Chociaż jak znam ten obiektyw to cudów i tak nie ma się co spodziewać :D

Dzięki! Pamiętam, że miałem tam dylemat - przymknąć przysłonę i zrobić całość ostrą czy zrobić bliższy i dalszy plan. Nie wiem czemu nie zrobiłem obu wersji :D.

Widoczki zawsze na pełnej ostrości, chyba że masz obiekt na bliższym planie gdzie chcesz skupić uwagę.

Takich ludzi mi potrzeba! :) Dzięki za radę! Ty przy krajobrazach z jakich wartości przysłony korzystasz?

F8.0 - F16

amazing, beautiful picture, @wbucko

Thank you! It was driving through such views and had no other option but to stop for a picture :).

@wbucko super fotencja!

Dzięki! :)

Szkoda, że zdjęcie nie przenosi zapachu :)

w końcu ktoś pewnie wymyśli coś takiego ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 59126.81
ETH 2514.47
USDT 1.00
SBD 2.46