Langit indah di atas pelabuhan malahayati

Friday # colorchallenge # photocontest # bluesky # Langit indah di atas pelabuhan malahayati

image

Ini merupakan pemandangan Alam di atas langit pelabuhan malahayati yang banyak peti kemas yang tersimpan bongkar muat Dan juga jadi pelabuhan international pintu gerbang nya aceh

image

MI 5, XIAOMI

Sort:  

Pemandangan yang indah...
Ditunggu apvote n follow nya ya..

Biru itu menenangkan jiwa...nice pitcure.

Howdy partner, I'm @photocurator, a curation bot; I keep an eye on the photo feeds, I vote random photos of my followers and at the end of the day I publish a post with links to the best photos. Follow @photocurator to get your photos curated in the future!

Laut biru yang sangat indah sekali...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61841.74
ETH 3420.69
USDT 1.00
SBD 2.47