You are viewing a single comment's thread from:RE: El Afán de ProtagonismoView the full contextView the direct parentmranton07 (62)Parceroin Colombia-Original • 3 years ago Estoy de acuerdo. Muchas gracias por el apoyo. Saludos, Anton.