2013 ün 23 Nisanı [Cointurk 26. Projesi] Black Panther #7921

in #coinurk6 years ago

Öncelikle merhabalar. Bugün @kusadasi nın bana hatırlattığı anıyı anlatmaya çalışacağım. Tarih 23.04.2013 Pazartesi ya da Salı günü olması lazım tam hatırlayamadım. İşte o gün benim rezilliğim hat safadaydı. Ben 23 Nisan gösterileri için halk oyunları kursuna gidiyordum. Sağolsun Murat hocam vardı Yaklaşık 15-20 Kişiydik neyse bizim sıramız geldi çıktık sahneye.
Kızlarla giriş yapıldı biz kulisten sonra oyuna dahil olacağız. Kızlar oynadı sonra sıra bize gelmiş benim haberim yok. Kimse gel Süleyman demedi bana. Neyse 2-3 Dakika geçti... Bizim kız ekibi geldi bana dediler -neden gitmedin ?
-Görmedim ki dedim bende.
Sonra ben de sahneye fırlamışım.
Millet önce güldü sonra izlemeye devam ettiler.
(ORADA KAYMAKAM,VALİ,BELEDİYE BAŞKANI VAR)
Gösteri bitti.
KAYMAKAM,VALİ,BELEDİYE BAŞKAN I Hocamızın elini sıktı ve şöyle dedi.
-Çok güldük Murat Bey dedi.
Hocam rezil olmuş bir şekilde benim yanıma geldi ve beni fena azarladı. Azıcık ta döver gibi yaptı.
Dedi ki.
-Oğlum madem unutuyorsun çıkma dedi.
-Kusura bakmayın öğretmenim dedim.
Burada bitti böyleydi.

Fotoğraf vardı fakat üstü boyanmış.
Okuduğunuz için teşekkürler.
cointurk

Sort:  

İçeriği çok güzel hazırlamışsınız, upvote yaptım. Ben de aynı projeye katıldım. Bi göz gezdirirseniz sevinirim :) https://steemit.com/cointurk/@bkatipoglu1/23-nisan-anilarim-cointurk-26-projesi-berhanktpgl-3082

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94